مسابقه کتابخوانی «میهمانی امام» برگزار می‌شود


 مسابقه کتابخوانی «میهمانی امام» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۰۴

تعداد بازدید: ۱۱۴۷

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی،همزمان با دهه کرامت رضوی، با توزیع یک میلیون نسخه کتاب مسابقه بزرگ کتابخوانی «میهمانی امام» برگزار می شود.

این مسابقه توسط انتشارات آستان قدس رضوی «به نشر» با همکاری معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی در دهه کرامت تدارک دیده شده است.

مسابقه «مهمان امام» به دو صورت تستی و تشریحی برای عموم زائران و افراد علاقه مند به حوزه کتابخوانی در سراسر کشور تدارک دیده شده است و به ۸۰۸ نفر برگزیده این مسابقه هدایای ارزشمند معنوی و فرهنگی اهدا خواهد شد.

کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، قالیچه متبرک، جهیزیه ایرانی، حضور در آیین غباروربی حرم مطهر رضوی، فیش میهمانسرای حضرت رضا(ع) و اهدای بسته های فرهنگی و متبرک از جمله ۸۰۸ جایزه ارزشمند معنوی و فرهنگی است که برای برگزیدگان مسابقه «مهمان امام» از سوی آستان قدس رضوی اهدا می شود.

کتاب بر مدار آفتاب در ۴۰۰ هزار جلد، سبک زندگی دخترانه در ۵۰ هزار جلد، کبوتران حرم در ۵۰ هزار جلد، زیارتنامه کودک در ۱۰ هزار جلد، یک قمقمه دریا در ۵۰ هزار جلد، رسم حضور در ۱۰ هزار جلد، کتاب مثل امام رضا(ع) باش در ۶۰ هزار جلد، و کتاب کودک زندگانی حضرت معصومه (س) در ۳۰ هزار جلد عناوین کتاب های اصلی این مسابقه بزرگ کتابخوانی است.

یادآور می شود، عموم علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند به کیوسک های راهنمای زائر در اماکن متبرکه رضوی و یا سایت http://razavi.aqr.ir/mosabeghat مراجعه کنند.

می پسندم (۴) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای « مسابقه کتابخوانی «میهمانی امام» برگزار می‌شود»