مسابقه کتابخوانی فرمانده در زنجان برگزار می شود


مسابقه کتابخوانی فرمانده در زنجان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۱

تعداد بازدید: ۵۱۰

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش یارکتاب به نقل از خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، مسابقه کتابخوانی «فرمانده» با محوریت کتاب «من قاسم سلیمانی هستم» به قلم ناصر کاوه، به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زنجان و با مشارکت اداره کل ورزش و امور جوانان و شهرداری زنجان برگزار می شود.

علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند از ۱۳ دی ماه تا ۱۲ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ «که مصادف است با بازگشت امام خمینی(ره) به ایران و آغاز دهه فجر» با مراجعه به سامانه مسابقات کتابخوانی Samakpl.ir، ضمن دسترسی به فایل PDf کتاب، در این مسابقه شرکت کنند. در پایان به برگزیدگان جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

گفتنی است، کتاب «من قاسم سلیمانی هستم» نوشته ناصر کاوه توسط انتشارات نوآوران سینا به چاپ رسیده است.

در این کتاب مجموعه ای از خاطرات، دلنوشته ها و دست نوشته های حاج قاسم سلیمانی جمع آوری شده و عناوینی همچون توصیف رهبری از شهید سلیمانی، چرا مردم قاسم سلیمانی را دوست داشتند، مروری بر زندگانی شهید سلیمانی، یک خون و این همه برکت، شجاع و بی ادعا، مقاومت حکیمانه، قسمتی از جنایات هولناک داعش، نشانه های تولد خاورمیانه جدید، شهید قاسم سلیمانی برای آینده چه ساخت و متن کامل وصیتنامه شهید حاج قاسم سلیمانی را دربرگرفته است.

#مسابقه کتابخوانی فرمانده در زنجان برگزار می شود #مسابقه مجازی فرمانده #مسابقات کتابخوانی زنجان #Samakpl #مسابقه کتابخوانی براساس کتاب من قاسم سلیمانی هستم
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی فرمانده در زنجان برگزار می شود»