مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته بصیرت و هفته مقاومت


مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته بصیرت و هفته مقاومت

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۴

تعداد بازدید: ۳۲۷

ثبت کننده: امیرمحمد جعفری

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقه کتابخوانی با محوریت دو کتاب «شرح ماجرا» و کتاب «از چیزی نمی ترسیدم» به مناسبت هفته بصیرت و هفته مقاومت به همت آستان مقدس سید علاء الدین حسین برگزار می شود.

کتاب «شرح ماجرا» مروری است بر دیدگاه های حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدّظلّه العالی) پیرامون فتنه سال ۱۳۸۸ که با همکاری غرفه کتب تألیفات رهبری واقع در آستان قدس حسینی برگزار می گردد.

کتاب «از چیزی نمی ترسیدم» نیز شرح زندگی مردی است از دل روستایی دور افتاده در کرمان که چند دوره از زندگی ساده و کوتاهش را روایت کرده که به قلم و خط سرباز وطن به تحریر درآمده است تا آنان که این سردار بزرگ و واقعی که خود را سرباز وطن نامید را فقط با لباس نظامی دیدند؛ بهتر است بدانند که چگونه پرورش یافته است.

این رویداد فرهنگی نیز با همکاری کتابخانه آیت الله سید عبدالله زبرجد (ره) واقع در حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین علیه السلام برگزار می شود.

ثبت نام در این دو مسابقه آغاز شده و تا ۲۸ دی ماه با ارسال پیام در ایتا به Sharifizadeh00@ خواهد بود و زمان شروع آزمون نیز ۲۹ و ۳۰ دی ماه، زمان اعلام نتایج نیز ۲ بهمن ماه مصادف با جشن میلاد امام جواد علیه السلام و زمان اهدا جوایز نیز ۵ بهمن ماه مصادف با جشن میلاد امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام خواهد بود.

#مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته بصیرت و هفته مقاومت #مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب شرح ماجرا #مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب از چیزی نمی ترسیدم #مسابقه کتابخوانی از کتاب شرح ماجرا #مسابقه کتابخوانی مجازی #مسابقه کتابخوانی بر اساس کتاب از چیزی نمی ترسیدم #آزمون مسابقه کتابخوانی
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته بصیرت و هفته مقاومت»