مسابقه کتابخوانی هفتاد و دومین غواص


مسابقه کتابخوانی هفتاد و دومین غواص

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۸

تعداد بازدید: ۴۴۶

ثبت کننده: امیرمحمد جعفری

مرکز رسانه ای شیرازه با همکاری نشر شهید کاظمی یازدهمین پویش کتابخوانی «کتاب قهرمان» را آغاز کردند. در این دوره از پویش، شرکت کنندگان با مطالعه کتاب هفتاد و دومین غواص و با قلم شیوای حمید حسام، با وقایع عملیات کربلای چهار آشنا می شوند.

جایزه این دوره از مسابقه کتابخوانی شامل 200 میلیون ریال پول نقد می باشد.

شروع مسابقه از 27 آذر ماه 1402

روش تهیه کتاب : ارسال عدد 7 به 300002460 یا مراجعه به کتابفروشی های سراسر کشور

معرفی کتاب هفتاد و دومین غواص

این کتاب روایت کریم مطهری، فرمانده گردان غواصی جعفر طیار، از دوران کودکی اش تا پیروزی انقلاب و آغاز جنگ و حضور جانانه در کنار نیمۀ گمشده اش علی چیت سازیان تا رزم های آبی است. روایت این اثر، دقیقاً منطبق با واقعیتی است که در شامگاه چهارم دی ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی کربلای۴ اتفاق افتاد.

این کتاب، روایتی است مستند که برگرفته از خاطرات بازماندگان این حماسه عاشورایی است؛ فرمانده گردان غواصی جعفر طیار برادر جانباز کریم مطهری، جانشین گردان برادر آزاده حاج محسن جامع بزرگ، همرزم صبور و آزاده حمید تاجدوزیان و سه تن از یادگاران بازگشته از اسارت گردان غواصی لشکر انصارالحسین. این اثر متقن ترین و کامل ترین روایتی است که از عملیات کربلای۴ به رشتۀ تحریر درآمده و می تواند پاسخ بسیاری از شبهات و همچنین ناگفته هایی از این عملیات باشد.

#مسابقه کتابخوانی هفتاد و دومین غواص #مسابقه کتابخوانی نشر شهید کاظمی #مسابقه کتابخوانی با موضوع پیروزی انقلاب #مسابقه کتابخوانی از کتاب هفتاد و دومین غواص #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی هفتاد و دومین غواص»