مسابقه کتابخوانی مامان بابا من غول نیستم


مسابقه کتابخوانی مامان بابا من غول نیستم

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۳۰

تعداد بازدید: ۳۷۹

ثبت کننده: امیرمحمد جعفری

معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، به مناسبت اعیاد ماه ربیع الاول، مسابقه کتاب خوانی «مامان بابا من غول نیستم» را برگزار می کند.

منبع مسابقه، کتاب «مامان! بابا! من غول نیستم!» تألیف حجت الاسلام والمسلمین محمدمسلم وافی از مبلغان تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی است.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه برای دانلود (رایگان) این فایل به آدرس https://www.balagh.ir/sites/default/files/۱۴۰۲-۰۶/old/maman-baba-mn-ghwl-nystm.pdf مراجعه کنند و شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است.

همچنین به نفرات برتر این مسابقه، جوایزی نقدی اهدا خواهد شد که نفر اول، پنج میلیون ریال؛ دو نفر دوم هر کدام چهار میلیون ریال؛ سه نفر سوم هر کدام سه میلیون ریال؛ ۱۰ نفر چهارم هر کدام دو میلیون ریال و ۱۸ هدیه یک میلیون ریالی برای ۱۸ نفر پنجم و ۳ گیگ اینترنت یک ماهه برای ۵ نفر (از بین تمام شرکت کنندگان) جوایز این مسابقه کتابخوانی است.

این مسابقه بصورت آنلاین و ۲۰ سوال چهار گزینه ای طراحی شده است و علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند از تاریخ ۲۸ شهریورماه تا ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ به سایت quiz.balagh.ir مراجعه نمایند.

جهت اطلاع از اسامی برندگان مسابقه و اطلاعیه ها، عضو کانال رسمی بلاغ به نشانی https://eitaa.com/balagh_ir شوید.

یادآور می شود در صورت بروز هرگونه مشکل و خطا در حین مسابقه و یا هرگونه سؤال درباره مسابقه با آیدی https://eitaa.com/balagh۱ در پیام رسان ایتا ارتباط برقرار نمایید.

لازم به ذکر است جایزه به افرادی تعلق می گیرد که در زمان تعیین شده، مشخصات خود را ارسال نمایند، در غیر اینصورت افراد دیگر جایگزین خواهد شد.

#مسابقه کتابخوانی مناسبت اعیاد ماه ربیع‌الاول #مسابقه کتابخوانی مامان بابا من غول نیستم #مسابقات کتابخوانی دفتر تبلیغات اسلامی #مسابقه کتابخوانی کانال رسمی بلاغ #مسابقه کتابخوانی پیام‌رسان ایتا #مسابقه کتابخوانی مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی مامان بابا من غول نیستم»