مسابقه کتابخوانی پروانه در چراغانی


 مسابقه کتابخوانی پروانه در چراغانی

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۲۷

تعداد بازدید: ۴۰۱

ثبت کننده: امیرمحمد جعفری

به گزارش نوید شاهد، دفتر حمایت و نظارت بر تولید آثار فرهنگی و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، مسابقه کتابخوانی با عنوان «پروانه در چراغانی» را به کوشش «نشر شاهد» برگزار می کند.

کتاب «پروانه در چراغانی» پنجمین کتاب از سری مجموعه قصه فرماندهان است که نویسندهدر آن زندگی «شهيد حسین خرازی» را از كودكی تا شهادت روایت می کند.

این کتاب حاوی ۱۰ داستان كوتاه مستقل، با عناوين «به جای زندگی نامه»، «تا رهايی»، «فرودگاه»، «اعزام»، «مَرد»، «دژبان»، «پروانه در چراغانی»، «مثل يک خواب»، «اطلسی ها در آفتاب» و «بغض ابری» را شامل می شود.

این کتاب را «نشر شاهد» با شمارگان ۶ هزار نسخه، ۹۴ صفحه، در قطع پالتویی و به بهای ۵۰۰ هزار تومان منتشر کرده است.

زمان برگزاری مسابقه «پروانه در چراغانی» از ۲۴ آبان تا اول آذرماه ۱۴۰۲ اعلام شده است و علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند پس از مراجعه به https://navideshahed.com/files/fa/news/1402/8/24/990944_874.pdf نسخه الکترونیکی کتاب، و http://navideshahed.com/fa/forms/736 را کلیک کنند و با دقت به سوالات پاسخ دهند.

#مسابقه کتابخوانی پروانه در چراغانی #مسابقات کتابخوانی بنیاد شهید و امور ایثارگران #هفته کتاب و کتابخوانی #مسابقه کتابخوانی نشر شاهد #مسابقه کتابخوانی از سری مجموعه قصه فرماندهان #مسابقه کتابخوانی بر اساس کتاب پروانه در چراغانی
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای « مسابقه کتابخوانی پروانه در چراغانی»