مسابقه بزرگ کتابخوانی جوانمرد در خراسان شمالی


مسابقه بزرگ کتابخوانی جوانمرد در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۱

تعداد بازدید: ۳۴۱

ثبت کننده: امیرمحمد جعفری

حجت الاسلام حبیب پاکدامن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد اظهار کرد: مسابقه بزرگ کتابخوانی « جوانمرد » خاطرات شهید جاویدالاثر، ابراهیم هادی به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی برگزار می شود.

وی افزود: مسابقه کتابخوانی «جوانمرد» از جلد یکم کتابی به همین نام با مضمون خاطرات شهید جاویدالاثر، « ابراهیم هادی » طراحی و اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام پاکدامن با اشاره به هدف برگزاری این مسابقه کتابخوانی خاطرنشان کرد: این مسابقه با هدف خوانش کتاب های ارزشمند با موضوع زندگینامه شهدا است.

وی تصریح کرد: کتاب جوانمرد به قلم علی اکبر مزدابادی، سبک زندگی شهید هادی را با روایتی واقعی از میان خاطرات نقل شده حانواده، دوستان و همرزمانش شهید در فصل های مختلف روایت می کند.

پاکدامن بیان کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با ۴۰ درصد تخفیف این کتاب را دریافت کنند.

وی در پایان افزود: همچنین برای شرکت در این مسابقه داوطلبان پس از مطالعه کتاب فوق، تا تاریخ اول مهر ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند تا به آدرس https://survey.porsline.ir/s/MgTj9eTq مراجعه و در آزمون شرکت و اسامی برگزیدگان پس از پایان اتمام مهلت اعلام شده در نیمه اول مهرماه سال جاری اعلام می شود.

#مسابقه کتابخوانی جوانمرد #مسابقات کتابخوانی خراسان شمالی #مسابقه کتابخوانی مجازی جوانمرد #مسابقات کتابخوانی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان شمالی
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه بزرگ کتابخوانی جوانمرد در خراسان شمالی»