برندگان مسابقه کتابخوانی دین و دولت معرفی شدند


برندگان مسابقه کتابخوانی دین و دولت معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۰۹

تعداد بازدید: ۲۴۶

ثبت کننده: امیرمحمد جعفری

عباس برزگر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی «دین و دولت در اسلام» به مناسبت هفته دولت و به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برگزار شد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه مسابقه کتابخوانی «دین و دولت» برای عموم مردم برگزار شد، اضافه کرد: منبع این مسابقه کتاب «دین و دولت» نوشته محمد منصور نژاد بود.

وی با اشاره به اینکه مخاطبان این دور از مسابقات رده سنی جوان و بزرگسال بالای ۱۵ سال در نظر گرفته شده بودند، افزود: بر اساس فراخوان منتشره مقرر شد به ۵ تن از برگزیدگان جوایز نقدی اهداء شود که طبق بررسی پاسخ های ارسال شده حسین صادقی، گلبهار بابائی، اسماعیل خدمتلو، اصغر رجبی و سینا علیمردانی برگزیده شدند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این مسابقه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بود، اضافه کرد: استقبال از این برنامه بالا بود و از همه رده های سنی شرکت کننده حضور داشتند.

برزگر گفت: از دیگر برنامه های اجرای، در حوزه ایثار و شهادت معرفی و خواندن زندگینامه و وصیت نامه یک شهید در هر مدرسه و قرائت قسم نامه و بیعت با شهدا توسط دانش آموزان با هماهنگی آموزش و پرورش استان است.

#برندگان مسابقه کتابخوانی دین و دولت #مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته دولت #مسابقه کتابخوانی به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان #مسابقه کتابخوانی دین و دولت #برگزیدگان مسابقه کتابخوانی
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «برندگان مسابقه کتابخوانی دین و دولت معرفی شدند»