پویش مطالعاتی چلچراغ ویژه عید غدیر خم در لامرد و مهر


پویش مطالعاتی چلچراغ ویژه عید غدیر خم در لامرد و مهر

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۰۳

تعداد بازدید: ۳۲۹

ثبت کننده:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، در راستای بزرگداشت عید سعید غدیر خم بزرگترین عید شیعیان و ضرورت تبیین و آشنایی هر چه بیشتر با معارف اهلبیت(ع)، منطقه ویژه اقتصادی لامرد با همکاری قرارگاه فرهنگی نماز جمعه این شهرستان اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه اهالی شهرستان های لامرد و مهر کرده است.

این مسابقه کتابخوانی در ۲ بخش کودکان و بزرگسالان برنامه ریزی شده و کتاب «وارث غدیر» ویژه بزرگسالان و «خبر بزرگ» ویژه کودکان هفت تا ۱۰ ساله است.

بازگویی خلاصه ای از داستان به صورت ویدیو از زبان کودکان، بخش ویژه کودک مسابقه غدیر است که باید با ذکر نام و نام خانوادگی و نام پدر و ذکر نام محله به شماره ۰۹۱۷۹۷۹۲۹۰۳ ارسال شود.

علاقه مندان شرکت در بخش بزرگسال نیز می توانند جهت دانلود فایل کتاب به کانال قرارگاه فرهنگی نماز جمعه لامرد در ایتا به نشانی emamjomelamerd مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۷۹۷۹۲۹۰۳ تماس بگیرند.

این مسابقه به صورت مجازی و ۱۲ تیرماه از ساعت ۱۹ تا ۲۳ انجام می شود و در پایان به ٣٥ نفر از برندگان جوایزی به رسم یادبود اعطا خواهد شد.

#پویش مطالعاتی چلچراغ #عید سعید غدیر خم #عید #قرارگاه فرهنگی نماز جمعه #شهرستان لامرد #کتاب وارث غدیر #پیامرسان ایتا #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «پویش مطالعاتی چلچراغ ویژه عید غدیر خم در لامرد و مهر»