مسابقه بزرگ کتابخوانی تربیت ماندگار


مسابقه بزرگ کتابخوانی تربیت ماندگار

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۰۳

تعداد بازدید: ۶۱۱

ثبت کننده:

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، به مناسبت فرارسیدن ۸ اسفند و گرامیداشت هفته تربیت اسلامی، مسابقه کتابخوانی از کتاب «تربیت ماندگار» به همت کانون دانش پژوهان نخبه و با مشارکت دستگاه های مختلف از جمله ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.

«تربیت ماندگار» (آنچه باید والدین، مربیان، معلمان و مدیران تربیتی بدانند) کتابی کاربردی در زمینه تربیت نوجوانان است که بر اساس پژوهش های گسترده در بیانات مقام معظّم رهبری توسط برخی محققان کانون دانش پژوهان نخبه تدوین شده است.

این کتاب که از بدو انتشار در سال ۹۸ تاکنون با استقبال چشمگیر مخاطبین مواجه گردیده، منبعی غنی و متقن برای پدر و مادرها، مربّیان و معلّمان در زمینه تربیت نوجوانان به شمار می رود . «تربیت ماندگار» کتابی ۲۹۰ صفحه ای است که در قطع رقعی به زیور طبع آراسته شده و دارای هفت فصل است.

نحوه تهیه کتاب با ۲۰ درصد تخفیف: ۱- عدد ۷ را به ۲۰۰۰۱۸۳۷ ارسال نمایید؛ ۲- خرید اینترنتی از kanoonnokhbeh.ir/shop

علاقمندان می توانند از ۵ تا ۱۵ فروردین به صورت مجازی در سایت kanoonnokhbeh.ir اقدام به شرکت در این مسابقه کنند. نتایج این مسابقه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ مصادف با میلاد امام حسن مجتبی(ع) اعلام می شود.

گفتنی است، بیش از ۷۰ میلیون ریال جایزه نقدی برای برندگان این مسابقه در نظر گرفته شده است.

#مسابقه بزرگ کتابخوانی تربیت ماندگار #کانون‌ #هفته تربیت اسلامی #کانون دانش #ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور #مقام معظّم رهبری #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۳) نمی پسندم (۰)

نظرات کاربران

خوب بود
۰۰

ارسال نظر برای «مسابقه بزرگ کتابخوانی تربیت ماندگار»