مسابقه سراسری کتابخوانی داستان ظهور


مسابقه سراسری کتابخوانی داستان ظهور

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۱۶

تعداد بازدید: ۶۹۲

ثبت کننده:

به گزارش ایکنا، مسابقه کتابخوانی به مناسبت نیمه شعبان با موضوع کتاب «داستان ظهور» از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه صنعتی شریف ویژه دانشجویان سراسر کشور برگزار می شود.

در بخشی از کتاب «داستان ظهور» به قلم مهدی خدامیان آرانی که به عنوان موضوع این مسابقه تعیین شده، آمده است: «یار ما سفر کرده بود، من منتظر بودم، تو منتظر بودی، او هم منتظر... همه در انتظار آمدن بهار بودند و برای دیدن آن لحظه شماری می کردند... و من قلم در دست گرفتم؛ یکسال، در میان ده ها کتاب به دنبال گمشده خود دویدم ... می خواستم آمدن او را برای تو به تصویر کشم، تصویری که از سخن امامان معصوم (علیهم السلام) برگرفته باشد، تصویری زیبا که تو را شیفته آمدنش کند».

علاقه مندان به منظور شرکت در این مسابقه و دانلود کتاب می توانند به شناسه kanoonquransharif در پیام رسان های تلگرام و بله پیام دهند. مهلت ثبت نام از ۱۳ تا ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ تعیین شده و زمان برگزاری مسابقه نیز ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود. در نهایت به ۱۲ نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.

#مسابقه سراسری کتابخوانی داستان ظهور #نیمه شعبان #دانشجویان #امامان معصوم #پیام‌رسان تلگرام #پیام‌رسان‌ بله #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه سراسری کتابخوانی داستان ظهور»