پویش کتابخوانی به زندگیت تازگی ببخش


پویش کتابخوانی به زندگیت تازگی ببخش

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۲۷

تعداد بازدید: ۴۱۱

ثبت کننده:

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9،اکبر بختیاری مدیر فرهنگی هنری منطقه 9 و رئیس فرهنگسرای رویش با اعلام این خبر افزود: طرح نخبه پروری به زندگیت تازگی ببخش با هدف تشکیل هسته مخاطبان پایدار نوجوان جهت اجرای برنامه های مستمر و مخاطب محور و نوانمندسازی اجتماعی و فرهنگی نوجوانان از ابتدای اردیبهشت تا 30 خرداد ماه برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد:یکی از مشخصه های افراد موفق در زندگی مطالعه آزاد است . در واقع مطالعه را می توان یک راز موفقیت دانست و چیزی که افراد موفق را از سایرین متمایز می کند مطالعه آزاد در زندگی است . اهمیت مطالعه در زندگی به قدری است که می تواند منجر به ایجاد مسیری برای موفقیت یک نوجوان گردد.

اکبر بختیاری افزود: این پویش با مشارکت اداره آموزش و پرورش و شهرداری منطقه 9 برای نوجوانان پسر مقطع تحصیلی متوسطه اول در قالب نشست ( دورخوانی و دورهمی ) و مسابقه برگزار می گردد . پس از تشکیل جلسات هماهنگی با مشارکت کنندگان ،کارشناسان با پوستر طراحی شده جهت معرفی طرح در مدارس منطقه حضور یافته و ازعلاقمندان ثبت نام بعمل می آورند . سپس در ادامه ، تاریخ و محل اجرای دورهمی ها (یکی از کتابخانه های علامه طباطبایی ، امیرکاشانی و قیصر امین پور به عنوان محل اجرای برنامه به مخاطبین اعلام می گردد . در این پویش کتاب " سرگذشت استعمار" نوشته آقای مهدی میرکیایی ، توسط دانش آموزان در تاریخ ها و مکان های تعیین شده خوانده می شود .بعد از خوانش هر بخش موضوع کتاب توسط کارشناسان ، مورد بحث و بررسی قرار گرفته و فرصت هایی برای اظهار نظر نوجوانان ایجاد می گردد. درپایان و در بازه زمانی اعلام شده ، دانش آموزان می بایست : _ فایل ویدیویی از خوانش کتاب به مدت 2 دقیقه _ ارایه برداشت خود از سرفصل های کتاب یا از کل کتاب و نیز تجربه شرکت در این پویش را در مدت 4 دقیقه به دبیرخانه پویش ( فرهنگسرای رویش ) ارسال نماید . در پایان ، آثار ارسالی با شاخصه های تعیین شده توسط داوران ارزیابی و به 3 اثر برتر ، 3 جایزه یک میلیون تومانی اهدا خواهد شد .

شهروندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به فرهنگسرای رویش واقع در مهرآباد جنوبی خیابان واشقانی فراهانی خیابان وادی زاده مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 66688551 تماس بگیرند.

#پویش کتابخوانی به زندگیت تازگی ببخش #روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 #فرهنگسرای رویش #اداره آموزش و پرورش #شهرداری #مدارس #دبیرخانه #مسابقه کتابخوانی مجازی #فرهنگسرا
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «پویش کتابخوانی به زندگیت تازگی ببخش»