مسابقه کتابخوانی یاس کبود با محوریت کتاب کشتی پهلو گرفته


مسابقه کتابخوانی یاس کبود با محوریت کتاب کشتی پهلو گرفته

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۰۳

تعداد بازدید: ۴۷۶

ثبت کننده:

مصطفی آمون به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، گفت مسابقه کتابخوانی یاس کبود به مناسبت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با محوریت کتاب «کشتی پهلو گرفته» برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این مسابقه با محوریت زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) است و شرکت کنندگان تا پایان دی ماه فرصت دارند تا به سئوالات این مسابقه پاسخ دهند.

این مقام مسئول افزود: شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به اپلیکیشن طاقچه و با وارد کردن کد تخفیف Kanoon1401 از تخفیف 50 درصدی برای دریافت کتاب بهره مند شوند.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان جهت شرکت در مسابقه می توانند از طریق آدرس اینترنتی https://formafzar.com/form/sxypk مراجعه و به سئوالات مسابقه پاسخ دهند.

آمون با اشاره به اینکه این مسابقه به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل برگزار می شود، ادامه داد: به برندگان نهایی جوایز نفیس و ارزنده اهدا خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تاکید کرد: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار شد و از عموم نوجوانان و جوانان عضو کانون دعوت می شود تا مشارکت بیشتر در ترویج معارف اهل بیت (ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) در این ایام داشته باشند.

#مسابقه کتابخوانی یاس کبود #اردبیل #ایام فاطمیه #شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) #ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل #اپلیکیشن طاقچه #کانون های فرهنگی هنری مساجد
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی یاس کبود با محوریت کتاب کشتی پهلو گرفته»