مسابقه بزرگ کتابخوانی امید و همدلی 2


مسابقه بزرگ کتابخوانی امید و همدلی 2

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۰

تعداد بازدید: ۵۹۶

ثبت کننده:

علی اکبر روحی گل خطمی مدیرعامل کانون ومؤسسه فرهنگی هنری شهید روحی در مشهدمقدس به مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی گفت: برای دومین سال متوالی و در راستای جهاد تبیین؛مسابقه بزرگ کتابخوانی « امید و همدلی 2» برگزار می گردد.

وی بیان داشت: این مسابقه از 2 منبع

1- کتاب دکل (منشور بیانیه گام دوم انقلاب) و

2- متن بیانات امام خامنه ای در حرم مطهر رضوی در 2فرودین 1402 برگزار می گردد.

وی گفت: کتاب دکل، داستانی نوشته روح الله ولی ابرقویی است. این داستان که اولین مستند داستانی گام دوم انقلاب است، با همین محوریت و دریک دبیرستان رخ می دهد و هدف آن، آشنایی جوانان با بیانیه گام دوم انقلاب است.

و همچنین مجموعه بیانات بیانات امام خامنه ای درحرم مطهر رضوی در 2 فروردین 1402 در راستای تشریح و تبیین بیانات معظم له در بین عموم مردم برگزار می گردد.

عضو انجمن کتابخانه های عمومی مشهد مقدس ادامه داد: جوائز این مسابقه 100 میلیون ریال است که علاقه مندان تا 31 اردیبهشت 1402 با مراجعه به سامانه مرکز مجازی مسابقات کتابخوانیwww.m-ketab.ir می تواننددر مسابقه شرکت کنند.

نحوه شرکت در مسابقات مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی :

در صورتی که قبلا در یکی از مسابقات کتابخوانی ما شرکت نموده اید، احتمالا اطلاعات شما در سامانه موجود است، لذا جهت امتحان اینکه اطلاعات شما در سامانه موجود می باشد یا خیر، از طریق صفحه اصلی سایت و با استفاده از کدملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور اقدام به ورود نمایید. در صورت موفقیت درصفحه ی ابتدائی پروفایل خود اطلاعات مسابقه را دیده و می توانید در مسابقه شرکت نمائید،

در غیر اینصورت

- در سامانه https://www.m-ketab.ir/account/register

- سپس وارد سامانه https://www.m-ketab.ir/

- سپس در مسابقه کتابخوانی شرکت نمایید.

#مسابقه بزرگ کتابخوانی امید و همدلی #کانون ومؤسسه فرهنگی هنری شهید روحی #مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی #حرم مطهر رضوی #انقلاب #مشهد مقدس #انجمن #
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه بزرگ کتابخوانی امید و همدلی 2»