مسابقه کتابخوانی امید و همدلی ۲ در مشهد


مسابقه کتابخوانی امید و همدلی ۲ در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۲۰

تعداد بازدید: ۹۰۵

ثبت کننده:

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان رضوی، علی اکبر روحی گل خطمی مدیرعامل کانون و مؤسسه فرهنگی هنری شهید روحی در مشهد مقدس با اعلام این خبر افزود: این مسابقه از دو منبع کتاب دکل (منشور بیانیه گام دوم انقلاب) و متن بیانات رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی در فرودین ماه 1402 برگزار می شود.

وی گفت: کتاب دکل، داستانی نوشته روح الله ولی ابرقویی است؛ این داستان که اولین مستند داستانی گام دوم انقلاب است، با همین محوریت و در یک دبیرستان رخ می دهد و هدف آن، آشنایی جوانان با بیانیه گام دوم انقلاب است.

همچنین مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی در فروردین 1402 در راستای تشریح و تبیین بیانات معظم له در بین عموم مردم برگزار می شود.

مدیر عامل موسسه فرهنگی شهید روحی ادامه داد: جوایز این مسابقه 100 میلیون ریال است که علاقه مندان تا 31 اردیبهشت 1402 با مراجعه به سامانه مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی http://m-ketab.ir/news/3120 می توانند در مسابقه شرکت کنند.

#مسابقه کتابخوانی امید و همدلی #خراسان رضوی #کانون و مؤسسه فرهنگی هنری شهید روحی #رهبر معظم #حرم مطهر رضوی #مسابقه کتابخوانی مجازی #سامانه مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی امید و همدلی ۲ در مشهد»