مسابقه کتابخوانی تفسیر سوره نور


مسابقه کتابخوانی تفسیر سوره نور

تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۶

تعداد بازدید: ۳۸۹

ثبت کننده:

جلال عزیزی، مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در گفت وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری مسابقه کتابخوانی تفسیر «سوره نور» خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه توسط اداره کل کتابخانه های عمومی کرمانشاه به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) ویژه روز دختر با موضوع (حجاب و عفاف) برگزار می شود.

وی افزود: مسابقه کتابخوانی تفسیر «سوره نور» برگرفته از کتاب تفسیر نور اثر استاد محسن قرائتی است و علاقه مندان می توانند برای دانلود فایل گزیده و شرکت در مسابقه به نشانی samakpl.ir مراجعه کنند. مهلت شرکت در مسابقه تا ۳۰ اردیبهشت ماه است.

عزیزی در خصوص برگزاری مسابقه، گفت: در خاتمه سوره مبارکه «نور» در راستای ارتقا و تعالی فرهنگ عفاف و حجاب دستورات تکمیل کننده بیان شده و بر این اساس مسابقه مذکور برگرفته از این سوره قرآن کریم برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی کرمانشاه تصریح کرد: سوره مبارکه «نور» دعوت به حجاب می کند و حجاب نوری است که سرچشمه خوبی هاست.

وی با اشاره به موضوع حجاب و عفاف، افزود: حجاب از لطافتی برخوردار است و جامعه ای که معتقد به رعایت حجاب کامل باشد و آن را اجرا کند، پا ک ترین اجتماع است و می تواند به آن زیبایی و لطافت ببخشد.

عزیزی در پایان تأکید کرد: سوره مبارکه «نور» از سوره های برجسته ای است که در بردارنده برنامه «عفاف» است و بر آن تأکید دارد.

#مسابقه کتابخوانی تفسیر سوره نور #روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه #کتابخانه‌های عمومی #ولادت حضرت معصومه #قرآن کریم #حجاب #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی تفسیر سوره نور»