مسابقه کتابخوانی مصباح‌الهدی


 مسابقه کتابخوانی مصباح‌الهدی

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۱۷

تعداد بازدید: ۵۹۶

ثبت کننده:

به گزارش ایکنا از یزد، دبیرخانه استانی جشنواره مصباح الهدی در ابرکوه، در اطلاعیه ای از تمدید مهلت ثبت نام مسابقه کتابخوانی «مصباح الهدی» خبر داد و آورده است: این مسابقه که در قالب پویش پیشوای اندیشه و با معرفی سبک و سیره امام جعفر صادق(ع) برگزار می شود، تا ساعت ۲۴ روز شنبه، ۲۲ بهمن ماه تمدید شد.

علاقه مندان می توانند از طریق لینک https://form.yazdedu.ir/view.php?id=۷۵۹۱۵۰ نسبت به ثبت نام اقدام کنند. شرکت در آزمون کتابخوانی بدون ثبت نام امکان پذیر نیست و زمان آزمون متعاقباً به نحو مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.

منابع آزمون ویژه برای فرهنگیان و عموم از کتاب پیشوای صادق، دانش آموزان دوره ابتدایی از کتاب امام شناسی ۱،۲،۳ و دانش آموزان متوسطه از پیشوای اندیشه اعلام شده است.

یادآور می شود این مسابقه در بخش فرهنگیان، دانش آموزان دوره اول ابتدایی، دانش آموزان دوره دوم ابتدایی، دانش آموزان متوسطه اول، دانش آموزان متوسطه دوم و خانواده های آنان و همچنین عموم مردم برگزار می شود.

#مسابقه کتابخوانی مصباح‌الهدی #مسابقه کتابخوانی مجازی #دبیرخانه #جشنواره مصباح‌الهدی #پویش پیشوای اندیشه #آزمون #فرهنگیان #دانش آموز
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای « مسابقه کتابخوانی مصباح‌الهدی»