مسابقه کتابخوانی ریحانه


مسابقه کتابخوانی ریحانه

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۲۶

تعداد بازدید: ۷۰۰

ثبت کننده:

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مرکز آفرینش های فرهنگی هنری فاطمی آستان مقدس بانوی کرامت به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی، جهاد تبیین و بالا بردن دانسته های دینی اقشار جامعه به خصوص بانوان و دختران مسابقه کتابخوانی «ریحانه» را برگزار می کند.

این مسابقه با محوریت کتاب «بهار، نام دیگر باران» نوشته محسن قربانیان که حاوی نکات زیبایی از ارزش دختران در دیدگاه دین مبین اسلام است از ۱۷ دی ماه تا ۱۲ بهمن ماه برگزار می شود.

جوایز مسابقه کتابخوانی «ریحانه» ۱۴ بسته متبرک فاطمی و نگین متبرک حرم حضرت معصومه(س) خواهد بود که به برگزیدگان به قید قرعه اهدا خواهد شد.

علاقه مندان می توانند از روش های خرید حضوری با مراجعه حضوری به کتابفروشی حرم مطهر واقع در صحن صاحب الزمان(عج)، خرید اینترنتی از سایت کتاب فاطمی به نشانی fatemibook.ir، دریافت فایل pdf کتاب از کانال کتاب فاطمی در پیام رسان ایتا به نشانی http://eitaa.com/joinchat/۲۷۳۹۰۷۷۲۹۹C۰۳dda۲۸fdb و خرید نسخه الکترونیک از اپلیکیشن کتابخوان طاقچه از لینک b۲n.ir/u۷۳۹۰۷ کتاب «بهار، نام دیگر باران» را تهیه کنند.

یادآور می شود علاقه مندان باید پس از مطالعه کتاب «بهار، نام دیگر باران» برای ثبت نام در مسابقه و دریافت سؤالات به سایت کتاب فاطمی به نشانی fatemibook.ir بخش مسابقه ریحانه مراجعه کنند.

#آستان مقدس #مسابقه کتابخوانی ریحانه #مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری فاطمی آستان مقدس بانوی کرامت #ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) #جامعه #اسلام #حرم مطهر #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی ریحانه»