نخستین دوره جشنواره کتاب هلال درخشان در گیلان


نخستین دوره جشنواره کتاب هلال درخشان در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

تعداد بازدید: ۵۷۵

ثبت کننده:

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین اقشار مختلف مردم و با همکاری مشترک اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، جمعیت هلال احمر و سازمان منطقه آزاد انزلی اولین دوره جشنواره کتاب «هلال درخشان» در گیلان برگزار می شود.

محورهای جشنواره و راه های ارسال آثار در این جشنواره کتابخوانی که نخستین دوره آن در سال جاری و با ابتکار جمعیت هلال اهمر استان گیلان و در سه محور اصلی خلاصه نویسی کتاب، ساخت انواع نماهنگ و کلیپ معرفی کتاب و برگزاری مسابقه کتابخوانی برگزار می شود و علاقه مندان می توانند با ارسال آثار تولیدی خود از طریق شماره ۰۹۹۴۴۴۷۸۱۵۶ و شناسه eitaa.com/baman_bekhan_rcs ) در پیام رسان ایتا در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.

جوایز برگزیدگان پویش بر اساس اعلام دبیرخانه برگزاری این پویش استانی، برگزیدگان این رویداد پس از پایان مهلت شرکت و بررسی آثار از سوی این کمیته تقدیر و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۵۰ میلیون، ۳۰ میلیون و ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا و از نفرات شایسته تقدیر نیز با اهدای هدایی تجلیل خواهد شد.

مهلت شرکت در پویش همچنین زمان آغاز نخستین جشنواره استانی «هلال درخشان» از روز جمعه ۲۳ دی ماه مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن لغایت ۱۷ اسفند همزمان با ولادت حضرت قائم(عج) و سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور اعلام شده است.

گفتنی است علاقه مندان شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به پایگاه های جمعیت هلال اهمر در سراسر استان گیلان یا برقراری تماس با شماره ۰۹۹۴۴۴۷۸۱۵۶ و یا ارسال پیام به شناسه @baman_bekhan در پیام رسان ها ضمن کسب اطلاعات بیشتر، در این رویداد فرهنگی ثبت نام کنند.

#جشنواره کتاب هلال درخشان در گیلان #روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان #گیلان #دبیرخانه #ولادت حضرت قائم(عج) #نهاد کتابخانه های عمومی کشور #پیام رسان
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «نخستین دوره جشنواره کتاب هلال درخشان در گیلان»