مسابقه کتابخوانی مجازی شمیم عشق


مسابقه کتابخوانی مجازی شمیم عشق

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۰/۲۹

تعداد بازدید: ۶۶۶

ثبت کننده:

سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام در گفت وگو با ایکنا از استان، اظهار کرد: به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) مسابقه کتابخوانی مجازی «شمیم عشق» با همکاری دفتر امور زنان و خانواده استانداری، اداره کل تبلیغات اسلامی و سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام برگزار می شود.

وی گفت: منبع این مسابقه کتاب «سبک زندگی فاطمی» با نگاه به زندگی با برکت حضرت فاطمه زهرا(س) و رابطه آن با افزایش جمعیت، گردآوری و تنظیم «سفیران فاطمیه» شده که نسخه الکترونیکی آن از طریق لینک https://b۲n.ir/e۳۱۴۲۳ قابل دریافت است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام تصریح کرد: مهلت شرکت در این مسابقه تا روز میلاد امام علی(ع) ۱۵ بهمن ماه سال جاری است و شرکت کنندگان می توانند پاسخ های خود را به پست الکترونیک به آدرس cheraghi.ali۱۳۷۰@gmail.com و یا از طریق پیام رسان بله به شماره ۰۹۱۸۹۴۲۳۲۰۷ و یا به صورت پیامک به شماره ۰۹۱۸۹۴۲۳۲۰۷ ارسال کنند.

حیدری با بیان اینکه به ۶۰ نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد، گفت: علاقه مندان می توانند پاسخ نامه را از طریق لینک https://uupload.ir/view/ دریافت کنند.

#مسابقه کتابخوانی مجازی شمیم عشق #کتابخانه‌های عمومی استان ایلام #میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) #مسابقه کتابخوانی مجازی #دفتر امور زنان #استانداری #اداره‌کل تبلیغات اسلامی #سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) #پیام‌رسان بله
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی مجازی شمیم عشق»