برگزیدگان مسابقه کتابخوانی صفحه، صفحه روشنی معرفی شدند


برگزیدگان مسابقه کتابخوانی صفحه، صفحه روشنی معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۰۶

تعداد بازدید: ۴۳۳

ثبت کننده:

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مسابقه کتابخوانی «صفحه، صفحه روشنی» که از سوی اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثاران بر مبنای کتاب «هر روز ساعت هفت وده دقیقه» و به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از 24آبان تا 1 آذرماه 1401، از سوی «نشر شاهد» برگزار شده بود؛ برگزیدگانش را شناخت.

در این دوره از مسابقه کتابخوانی «صفحه، صفحه روشنی»، در مجموع یک هزار و 16 نفر شرکت کردند که 620 نفر از آنان به سوالات پاسخ صحیح دادند. و در نهایت 10 نفر برنده به قید قرعه انتخاب شدند. اسامی برگزیدگان به شرح ذیل است:

«صباح کاکایی»، «نصراله مخدان»، «محمود حمادی»، «مولود محمودی»، «سعید عابدزاده»، «اسفندیار باغبانی»، «زینب کریمی»، «زهرا زارع مهرجردی»، «فائزه مقدم سمنانی» و «فاطمه عبدلی»

کتاب «هر روز ساعت هفت وده دقیقه» به قلم «آذر خزائی سرچشمه» مجموعه داستان هایی از جنگ تحمیلی را روایت کرده است. کتاب در 17 فصل مانند «بابای من»، «پلاک»، «شنبه»، «خدا خواست» و «کبوتر و گل سرخ» روایت شده است.

این کتاب را «نشر شاهد» با شمارگان یک هزار و 100 نسخه، در 99 صفحه و در قطع رقعی به بهای 30 هزار تومان منتشر کرده است.

#مسابقه کتابخوانی صفحه صفحه روشنی #اداره کل اسناد #انتشارات بنیاد شهید و امور ایثاران #هفته کتاب و کتابخوانی #نشر شاهد #جنگ تحمیلی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «برگزیدگان مسابقه کتابخوانی صفحه، صفحه روشنی معرفی شدند»