اسامی مسابقه ملی کتابخوانی پدر محبوب من اعلام شد


اسامی مسابقه ملی کتابخوانی پدر محبوب من اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۰۵

تعداد بازدید: ۴۴۷

ثبت کننده:

«بابک روزبه» مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت وگو با خبرنگار دفاع پرس در اراک، از پایان داوری مسابقه ملی کتابخوانی «پدر محبوب من» خبر داد و اظهار داشت: مسابقه ملی کتابخوانی پدر محبوب من که به مناسبت هفته دفاع مقدس فراخوان شده بود پس از پایان مهت شرکت در مسابقه، داوری و انتخاب برگزیدگان آن انجام شد.

وی افزود: تعداد شرکت کنندگان در این مسابقه ملی یک هزار و ۸۶ نفر از استان های مختلف بود که استان اصفهان با ۱۳۶نفر، مازندران۱۰۱ نفر، فارس۸۶ نفر، خراسان رضوی ۸۶ نفر و استان مرکزی نیز ۶۴ نفر شرکت کرده بودند.

روزبه ادامه داد: از مجموع یک هزار و ۸۶ نفر شرکت کننده ۱۵۶نفر به طور کامل به سوالات مسابقه جواب صحیح داده بودند که از بین این افراد به ۲۰نفر جوایز نقدی به همراه لوح سپاس اهدا خواهد شد.

وی بیان کرد: کتاب پدر محبوب من توسط اداره کل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در سال ۱۴۰۰ در قالب رمان به تیراژ ۵۰۰ جلد با قلم حسن رحیمی به چاپ رسیده و با محوریت شخصیت داستانی نقش بانوان در جامعه است و در هفته کتاب در مراسمی در استان مرکزی و به صورت ارتباط مجازی از شرکت کنندگان تقدیر و هدایای انان پرداخت خواهد شد.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: یکی از مهمترین اهداف برگزاری مسابقات کتاب معرفی الگوهای برتر به جامعه است و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در این راستا برنامه ریزی دارد که در مناسبت های مختلف و با مشارکت دستگاه های دیگر مسابقات را برگزار کند.

وی با اشاره به اسامی برگزیدگان این مسابقه گفت: بهناز به روشن (تهران)، رضوان سادات موسوی (اراک)، محدثه کریمی نوری (ساوه)، محمود خدادادیان (تربت جام)، مهناز دلیری (مشهد)، معصومه اسماعیلی (بشرویه)، فاطمه بوری (مشهد)، اکرم انتشاری (نجف اباد)، مهسا رمضانی(شهرضا)، فاطمه جمهیری (اهواز)، رقیه مراد اسکندری (اهواز)، بیژن مرشدی (قشم)، افسانه مرشدی (قشم)، فرنگ دخت پور کریمی انزابی (قائم شهر)، مرضیه اجرائی (شیراز)، فاطمه بیابانی (استهبان)، حمید رنجبر (استهبان)، طیبه صفربود (استهبان)، فاطمه کاظمی پاک (همدان)، صدیق پلمه چاروا (آق قلا)، جواهر مرشدی (قشم) از افراد برگزیده این مسابقه هستند.

روزبه خاطر نشان کرد: فرخوان های بعدی مسابقه کتابخوانی در هفته کتاب و دهه فجر انقلاب اسلامی خواهد بود و سامانه samakpl.ir سامانه شرکت در مسابقه بوده و این مسابقه با مشارکت نهاد کتابخانه های استان مرکزی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری اراک برگزار شده بود.

#مسابقه ملی کتابخوانی پدر محبوب من #اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی #اراک #هفته دفاع مقدس #خراسان رضوی #بسیج #استان مرکزی #دفاع مقدس #مسابقه کتابخوانی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «اسامی مسابقه ملی کتابخوانی پدر محبوب من اعلام شد»