چهاردهمین جشنواره کتابخوانی به استقبال ظهور


چهاردهمین جشنواره کتابخوانی به استقبال ظهور

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۲۹

تعداد بازدید: ۶۲۸

ثبت کننده:

«حسین ناظمی بیدگلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: چهاردهمین جشنواره بزرگ کتابخوانی «به استقبال ظهور» ویژه میلاد حضرت مهدی موعود(عج) در آران و بیدگل آغاز شده است.

مسئول دبیرخانه جشنواره به استقبال ظهور آران و بیدگل افزود: منبع این مسابقه، کتاب «دعا کنید برایم » تالیف دکتر مهدی خدامیان است که توسط نشر «اعتقاد ما» منتشر شده و به آثار و فواید دعا برای ظهور امام زمان(عج) می پردازد.

ناظمی با اشاره به اینکه تمام افراد بالای ۹ سال می توانند در این مسابقه شرکت کنند، افزود: علاقه مندان می توانند تا ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ به درگاه اینترنتی www.haramein.ir مراجعه و یا فایل pdf منبع مسابقه و پرسشنامه را از کانال خیمه گاه آران و بیدگل در پیام رسان ایتا (اینجا) دریافت و در مسابقه شرکت کنند.

دبیر جشنواره به استقبال ظهور با اشاره به اینکه این مسابقه به صورت سراسری و از طریق شبکه های اجتماعی برگزار می شود، اظهار داشت: لازمه شرکت در قرعه کشی، پاسخ صحیح به حداقل ۸ پرسش مسابقه خواهد بود و شرکت کنندگان بایستی پس از پاسخگویی به پرسش ها، پاسخ مسابقه را در قالب یک عدد ۱۰ رقمی به سامانه پیامکی ۶۶۰۰۰۰ ارسال کنند.

مدیر اجرایی حرم مطهر هاشم بن علی (ع) و فاطمه بنت العسکری(س) در ادامه بیان داشت: مراسم قرعه کشی این دوره از مسابقه کتابخوانی، صبح نیمه شعبان همراه با جشن بزرگ ولادت حضرت مهدی(عج) در مهدیه آستان مقدس امامزادگان هاشم بن علی(ع) و فاطمه بنت العسکری(س) آران و بیدگل برگزار خواهد شد و به نفرات برگزیده جوایز ارزنده ای همچون کمک هزینه سفر به کربلای معلی، مشهد مقدس و کارت هدیه اهدا خواهد شد.

ناظمی افزود: هیئت امنای امامزادگان هاشم بن علی(ع) و فاطمه بنت العسکری(س)، هیئت رزمندگان اسلام، هیئات مذهبی و کانون های فرهنگی، شهرداری و شورای شهر و ادارات تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل در برگزاری این مسابقه فرهنگی مشارکت دارند.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت منبع مسابقه (اینجا) و جهت دریافت سوالات مسابقه (اینجا) کلیک کنند.

#جشنواره کتابخوانی به استقبال ظهور #میلاد حضرت مهدی موعود عج #بیدگل #دبیرخانه #نشر اعتقاد ما #شبکه های اجتماعی #قرعه کشی #کانون فرهنگی #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «چهاردهمین جشنواره کتابخوانی به استقبال ظهور»