مسابقه کتابخوانی از کتاب تش در فسا


مسابقه کتابخوانی از کتاب تش در فسا

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۲۵

تعداد بازدید: ۶۰۳

ثبت کننده:

محمدحسین فیروزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: یک دوره مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته کتاب، به همت کتابخانه «امام جعفر صادق (ع)» منطقه «زاهدشهر» فسا برگزار می شود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فسا افزود: این مسابقه از کتاب «تش»، خاطراتی از نوجوان ترین شهید ایلات خمسه «شهید کریم خسروانی» برنامه ریزی شده است.

وی بیان کرد: علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه باید به کتابخانه عمومی «امام جعفر صادق (ع)» واقع در بلوار «امام حسین (ع)» زاهد شهر مراجعه کنند.

فیروزی به مهلت شرکت در این مسابقه کتابخوانی اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین علاقمندان به کتاب و کتابخوانی تا پایان آبان ماه فرصت دارند تا در این مسابقه کتابخوانی شرکت کنند.

وی به جوایز در نظر گرفته شده برای برگزیدگان این دوره از مسابقه کتابخوانی اشاره کرد و گفت: در پایان این مسابقه به 10 نفر برگزیده کارت هدیه نقدی 500 هزار ریالی اهدا می شود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی فسا در پایان از شهرداری و شورای اسلامی شهر زاهدشهر و دیگر ارگان های مشارکت کننده در اجرای این مسابقه کتابخوانی قدردانی کرد.

#مسابقه کتابخوانی #استان فارس #هفته کتاب #زاهدشهر #فسا #کتابخانه های عمومی شهرستان فسا #کتابخانه عمومی #شهرداری #شورای اسلامی شهر زاهدشهر #ارگان
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی از کتاب تش در فسا»