مسابقه کتابخوانی خانه بهشتی در شهرستان کلات


مسابقه کتابخوانی خانه بهشتی در شهرستان کلات

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۲۴

تعداد بازدید: ۴۲۹

ثبت کننده:

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان رضوی، با هماهنگی دبیر اقامه نماز شهرستان کلات با دستگاههای اجرایی شهرستان و اطلاع رسانی و تبلیغات گسترده ویژه عموم مخاطبین مسابقه کتابخوانی با عنوان کتاب ” خانه بهشتی” نوشته محمد داودی برگزار می شود.

پیرزاده دبیر اقامه نماز شهرستان کلات بیان داشت: با توجه به نیاز خانواده ها در مسائل تربیتی و دغدغه والدین نسبت به نمازخوان کردن فرزندان کتاب “خانه بهشتی” جهت مطالعه خانواده ها انتخاب شد و در همین راستا با طرح ۲۰ سوال چهار گزینه ای در فضای مجازی و حقیقی تبلیغات گسترده ای جهت حضور حداکثری عموم مردم انجام شده است که تا ۲۰ آذرماه فرصت پاسخگویی به این سوالات را دارند.

وی افزود: علاقمندان می توانند از طریق پیامک و با ارسال جواب صحیح به شماره ۰۹۱۵۸۵۷۵۰۹۵ امورکتابخانه های شهرستان کلات در این مسابقه شرکت نمایند. همچنین به میمنت وجود امام رضا ع (امام هشتم) به ۸ نفر از کسانی که جواب صحیح را ارسال کرده اند کارت هدیه ای اهدا خواهد شد.

دبیراقامه نماز شهرستان کلات در پایان خاطر نشان کرد: گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید از وظایف اصلی متولیان فرهنگی باشد و ما هم سعی کردیم در شهرستان تمام ظرفیت ها را برای هر چه بهتر برگزار شدن این فراخوان بکار ببندیم.

این مسابقه ویژه شهرستان کلات برگزار می شود.

#مسابقه کتابخوانی خانه بهشتی #روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان رضوی #دبیر اقامه نماز شهرستان کلات #مخاطبین #کلات #نماز #فضای مجازی #پیامک #امام رضا ع #فرهنگی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی خانه بهشتی در شهرستان کلات»