مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب راستینه


مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب راستینه

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۲

تعداد بازدید: ۶۴۳

ثبت کننده:

به گزارش ایمنا، پویش مطالعاتی جلد نخست از سلسله کتاب های پرسش و پاسخ های نوجوانانه با عنوان «راستینه» با بررسی شبهات پرتکرار اغتشاشات ۱۴۰۱ که توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شده است با جوایز میلیونی آغاز شد.

کتاب «راستینه» پاسخ به شبهات پربسامد و پرتکرار اغتشاشات اخیر است که به زبانی ساده و روان متناسب با رده سنی نوجوان و جوان، به رشته تحریر در آمده است.

در مقدمه کتاب علت تدوین کتاب این طور ذکر شده که با توجه به حجم فعالیت رسانه های بیگانه در پاییز ۱۴۰۱، ایران درگیر یک جنگ رسانه ای تمام عیار شد. اصلی ترین مخاطب دروغ های رسانه ها نوجوانان بوده اند. اگرچه دشمنان اسلام و انقلاب در همراه کردن این نسل با اهداف خود ناکام ماندند، اما همچنان برخی از نوجوانان سوالات و شبهات ذهنی متعددی دارند و باید پای صحبت این دانش آموزان نشست و به ابهامات آن ها پاسخ داد.

حجت الاسلام پناهیان در مراسم رونمایی از کتاب «راستینه» با ابراز خرسندی از سوالات و پاسخ های خوب کتاب، اظهار کرد: کتاب هم نام خوبی دارد، هم با سلیقه چاپ شده و هم سوال و جواب مناسبی در آن وجود دارد، مهم ترین اثر روانی این کتاب در جامعه این است که این سوالات جواب دارد.

پویش ملی «راستینه» که از جوایز نقدی و غیرنقدی میلیونی برخوردار است، از تاریخ بیست ودوم اسفندماه آغاز و تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۲ ادامه دارد.

این کتاب در ۱۵۵ صفحه در قطع پالتویی و به همت جمعی از طلاب و فضلای هیئت یامهدی (عج) تدوین و توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار نشر شده است.

علاقه مندان برای مشاهده و تهیه این کتاب می توانند به کتاب فروشی های معتبر سراسر کشور مراجعه و یا از طریق سایت من و کتاب manvaketab.com و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را تهیه کنند.

#مسابقه کتابخوانی #پویش مطالعاتی #انتشارات شهید کاظمی #جنگ رسانه‌ای #جامعه #سامانه پیام کوتاه #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب راستینه»