مسابقه کتابخوانی زیبایی‌های نماز


مسابقه کتابخوانی زیبایی‌های نماز

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۹/۱۲

تعداد بازدید: ۶۵۰

ثبت کننده:

حجت الاسلام سید علی موسوی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان در سمنان با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان«زیبایی های نماز» گفت: این مسابقه از همزمان با سی امین هفته کتاب و کتابخوانی در استان سمنان 26 آبان ماه آغاز شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به اینکه این مسابقه با محوریت کتاب «زیبایی های نماز» می باشد،اظهارداشت: این مسابقه با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه رده های سنی مختلف می توانند در این مسابقه شرکت کنند،گفت:علاقه مندان می توانند تا ۲۶ آذر ماه با مراجعه به سامانه مسابقات الکترونیک کتاب خوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی https://www.samakpl.ir/ فایل منبع را دریافت و پس از مطالعه، در این مسابقه شرکت کنند.

حجت الاسلام موسوی مهلت شرکت در این مسابقه را ۲۶ آذر ماه اعلام کرد و افزود: همچنین دبیرخانه این مسابقه، زمان اعلام نتایج را ۱۰ دی ماه تعیین کرده است و به برگزیدگان جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان سمنان با اشاره به اینکه طرح پالایش کتابخانه ها در دستور کار ستاد هماهنگی کانون های مساجد است اظهارداشت: در نتیجه با همکاری کتابخانه های عمومی می توان کتابخانه های مساجد را بروزرسانی کرد تا مردم و بچه های مسجد بتوانند استفاده مطلوب از این آثار داشته باشند.

وی در خصوص برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی توسط کانون های مساجد ،بیان کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان،اجرای طرح شنبه های کتاب، اجرای طرح پالایش کتابخانه های کانون های مساجد،تقدیر از نویسندگان مسجدی ،برپایی نمایشگاه کتاب و ایستگاه مطالعه در مسجد و ... از برنامه های ستاد کانون های فهما در هفته کتاب و کتابخوانی است.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: ستاد کانون های مساجد آماده همکاری با اداره کل کتابخانه های عمومی استان در زمینه برگزاری لیگ کتابخوانی است و اعضاء کانون های مساجد نیز می توانند حضور پررنگی در این لیگ کتابخوانی داشته باشند.

#مسابقه کتابخوانی زیبایی‌های نماز #سمنان #نماز #هفته کتاب و کتابخوانی #استان سمنان #ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان #اداره کل کتابخانه‌های عمومی #مسابقه کتابخوانی آنلاین
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی زیبایی‌های نماز»