مسابقه کتابخوانی ویژه کانون‌های مساجد به مناسبت سی‌اُمین دوره هفته کتاب


مسابقه کتابخوانی ویژه کانون‌های مساجد به مناسبت سی‌اُمین دوره هفته کتاب

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۲۳

تعداد بازدید: ۴۰۸

ثبت کننده:

همزمان با فرا رسیدن سی اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران؛ ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور مسابقات کتابخوانی را ویژه اعضای کانون های سراسر کشور برگزار می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، با توجه به فرارسیدن سی اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران که با مشارکت نهادها و دستگاه های مختلف از جمله ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در حال برگزاری است؛ پویش کتابخوانی در قالب ۵ مسابقه کتابخوانی از آثار « تنها گریه کن» ، «آبنبات هل دار»، «رهنمای طریق» و «مربع های قرمز» ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری برگزار شده و بچه های مسجد می توانند این آثار را با تخفیف ۵۰ درصدی از برنامه کاربردی «طاقچه» با کد ketabsetad خریداری کنند. همچنین پنجمین کتاب با عنوان «۳۰ روز با پیامبر (ص)» نیز که تالیفی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان است با تخفیف ۳۰ درصدی و با کد ketabkoodak از برنامه طاقچه قابل دریافت است.

این گزارش می افزاید: زمان اعتبار این کدهای تخفیف تا پایان دی ماه اعلام شده و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور پس مطالعه آثار می توانند با مراجعه به سامانه بچه های مسجد به نشانی www.bachehayemasjed.ir در این مسابقات کتابخوانی شرکت کنند؛ ضمن اینکه در پایان به نفرات برتر به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می شود. سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار « ما همانیم که می خوانیم » از ۲۱ تا ۲۷ آبان ۱۴۰۱ برگزار می شود.

#مسابقه کتابخوانی #هفته کتاب #جمهوری اسلامی ایران #ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور #کانون #ستاد ارتباطات رسانه‌ای #مساجد کشور #برنامه طاقچه #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی ویژه کانون‌های مساجد به مناسبت سی‌اُمین دوره هفته کتاب»