مسابقه کتابخوانی من و کتاب


 مسابقه کتابخوانی من و کتاب

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۲۱

تعداد بازدید: ۵۱۰

ثبت کننده:

به گزارش نوید شاهد خراسان شمالی؛ دکتر جواد کهن سال جاجرم معاون فرهنگی و آموزشی استان خراسان شمالی ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتاب خوانی، گفت: مسابقه اینترنتی مسابقه کتابخوانی "من و کتاب" برگرفته از مجموعه گفتارها و نظرات حضرت آیت الله خامنه ای درباره کتاب و کتابخوانی ویژه جامعه هدف استان در پایگاه اطلاع رسانی نوید شاهد خراسان شمالی برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقه از امروز بیست و یکم آبان ماه آغاز شده و علاقمندان جامعه هدف استان تا پایان آبان ماه سال جاری فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند.

معاون فرهنگی و آموزشی خراسان شمالی بیان کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه به سایت نوید شاهد خراسان شمالی به آدرس http://navideshahed.com/fa/forms/541 مراجعه کنند.

کهن سال گفت: سؤالات این مسابقه از محتوای فصل یک تا انتهای فصل چهارم کتاب "من و کتاب" برگرفته از مجموعه گفتارها و نظرات حضرت آیت الله خامنه ای درباره کتاب و کتابخوانی می باشد که به برگزیدگان، به قید قرعه جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد.

وی افزود: مسابقه کتاب "من و کتاب" برگرفته از مجموعه گفتارها و نظرات حضرت آیت الله خامنه ای به منظور ترویج فرهنگ کتاب خوانی و همچنین آشنا کردن نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.

جهت دریافت فایل کتاب اینجا کلیک کنید.

جهت شرکت در مسابقه به navideshahed.com/fa/forms/541 مراجعه کنید.

#مسابقه کتابخوانی من و کتاب #استان خراسان شمالی #هفته کتاب و کتاب‌خوانی #آیت الله خامنه ای #جامعه #پایگاه اطلاع رسانی نوید شاهد #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای « مسابقه کتابخوانی من و کتاب»