مسابقه کتابخوانی تحت عنوان پویش سیب‌های حبیب


مسابقه کتابخوانی تحت عنوان پویش سیب‌های حبیب

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۰۸

تعداد بازدید: ۷۱۵

ثبت کننده:

کارشناس فرهنگی اداره کل نهاد کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: سعی داریم با انتخاب آثار هنرمندان استان برای مسابقات مختلف، از آثاری که در منطقه تولید می شود، حمایت کنیم.

بهروز حیدری در گفت وگو با ایسنا، درباره برگزاری پویش «سیب های حبیب» در استان زنجان، اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی تحت عنوان پویش «سیب های حبیب» با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان زنجان برگزار می شود که سعی داریم با انتخاب آثار هنرمندان استان، از آثاری که در استان تولید می شود نیز حمایت کنیم.

وی افزود: مخاطبان مسابقه پویش «سیب های حبیب» نوجوانان ۱۰ تا ۱۵ سال هستند که می توانند بعد از مطالعه کتاب، بخش جذاب آن را به صورت کلیپ، موشن گرافی، انیمیشن، پادکست و سایر برنامه های خلاقانه به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند. مسابقه از ۸ آبان ماه به مناسبت سالروز شهادت محمدحسین فهمیده آغاز و حسن ختام آن ۲۴ آبان ماه مصادف با روز کتاب و کتابخوانی است.

این کارشناس تصریح کرد: سه نفر اول برگزیده در مسابقه کارت هدیه ۳ میلیون ریالی و ۱۰ نفر بعدی نیز کارت هدیه ۲ میلیون ریالی دریافت خواهند کرد و علاقه مندان به شرکت در مسابقه می توانند با مراجعه به سایت samakpl.ir فایل pdf کتاب را دانلود و فایل های خود جهت شرکت در مسابقه را ارسال کنند.

حیدری ادامه داد: نویسنده کتاب «سیب های حبیب» فاطمه قشمی از نویسندگان استان زنجان بود که برای این مسابقه انتخاب شده است. همچنین این مسابقه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: کتاب انتخاب شده برای مسابقه در حوزه ایثار و شهادت است و هدف ما از برگزاری این پویش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا شدن نوجوانان با این فرهنگ و مفاخر استان چه نویسندگان و چه شهدای استان است.

#مسابقه کتابخوانی #پویش سیب‌های حبیب #اداره‌کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان #نوجوانان #محمدحسین فهمیده #استان زنجان #روز کتاب و کتابخوانی #حوزه #نویسنده #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی تحت عنوان پویش سیب‌های حبیب»