برگزیدگان مسابقه مطالعاتی حدیث آفتاب در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند


برگزیدگان مسابقه مطالعاتی حدیث آفتاب در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۸/۰۳

تعداد بازدید: ۷۱۵

ثبت کننده:

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری احمد رفیعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد اظهار داشت: برگزیدگان مسابقه مطالعاتی «حدیث آفتاب» که به مناسبت دهه امامت و ولایت برگزار شده بود معرفی شدند.

کارشناس فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بر این اساس تعداد ۳۷۲ پاسخ صحیح به مرحله قرعه کشی راه یافته که از این تعداد ۱۰ نفر به قید قرعه به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

وی به اسامی نفرات برتر اشاره کرد و گفت: محمدجواد صیدالی، سپیده توکلی، حافظ طاهری، رضا خشایی، سیده زهرا نسیمی، سارا سلیمانی و طوبی کریمی از جمله نفرات برگزیده مسابقه پیامکی «حدیث آفتاب» در چهارمحال و بختیاری هستند.

رفیعی تصریح کرد: محسن نوری منفرد از بیرجند، حاجی ساجدی از اسلامشهر و وحید سعیدی از نایین از دیگر نفرات برگزیده مسابقه هستند.

خاطرنشان می شود: جوایز برگزیدگان مسابقه مطالعاتی «حدیث آفتاب» توسط اداره کل انتقال خون استان تامین و تحویل برگزیدگان شد.

#مسابقه مطالعاتی حدیث آفتاب #چهارمحال و بختیاری #ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری #شهرکرد #دهه امامت و ولایت #مسابقه پیامکی #اداره کل انتقال خون
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «برگزیدگان مسابقه مطالعاتی حدیث آفتاب در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند»