مسابقه کتابخوانی زندگی به سبک خورشید


مسابقه کتابخوانی زندگی به سبک خورشید

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۷/۰۷

تعداد بازدید: ۴۷۴

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

«محمدجعفر شفیعی»، ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت جانگداز پیامبر گرامی اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: امامان شیعه (ع) در حقیقت اسوه و الگوی فكری، اعتقادی و عملی و اخلاقی هستند و راه نجات در پیروی از آنان است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون، اهل بیت (ع) را به عنوان بهترین الگو برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت دانست و افزود: تمام رفتار و اعمال امام رضا(ع) برگرفته از قرآن کریم و سیره حضرت محمد (ص) بود و ایشان به عنوان امام معصوم و راهنمای مردم در همه اوقات رضای خداوند متعال را در نظر می گرفتند.

وی با بیان اینکه روش، منش، رفتار و سیره امام رضا علیه السلام، بهترین الگو برای مردمان امروزی است، خاطر نشان کرد: زیباترین سبک زندگی را می توان در زندگی اهل بیت (ع) مشاهده کرد و امروزه سبک زندگی امام رضا (ع) نسخه بی نظیر و بدون جایگزین برای اصلاح جامعه و رابطه با خدا، خود، جامعه و سطح بین الملل است که راهنمای ارزشمندی است.

این فعال فرهنگی با اشاره به زندگی امام رضا (ع) به عنوان الگویی برای سبک زندگی اسلامی گفت: بطور کلی زندگی امام رضا (ع) در سه زمینه ارتباط با خدا، ارتباط با خود و ارتباط با دیگران خلاصه می شود.

وی، شیوه و سبک زندگی حضرت رضا (ع) را باید سرمشق و الگوی جوامع بشری قرار داد و تصریح کرد: ایام شهادت حضرت رضا (ع) فرصت بسیار مناسبی برای بازنگری و دقت در جایگاه علمی و سیره زندگی آن حضرت است تا از این مقام ارزشمند معنوی امامت، به نحوه شایسته بهره گیریم و امروز تمام مشکلات جامعه بشری که مورد آسیب و درگیری های فراوان قرار گرفته بخاطر دوری از سبک زندگی اسلامی و الگوگیری از سبک زندگی بیگانگان است.

شفیعی در رابطه با شیوه برگزاری مسابقه یادآور شد: علاقمندان در این مسابقه می توانند با مراجعه به وبلاگ کانون به نشانی http://montezran.blogfa.com، سؤالات بارگذاری شده از کتاب «زندگی به سبک خورشید» تالیف «مهدی غلامعلی» انتشارات «جمال» با موضوع «سیری در سیره و سبک زندگی امام رضا (ع)» را مطالعه و پاسخ صحیح سؤالات طراحی شده را به صورت یک حروف 15 رقمی حداکثر تا 10 مهر ماه 1401 به سامانه پیام کوتاه 6600071428 ارسال کنند و در پایان به 14 نفر از برندگان جوایز نفیسی به قید قرعه اهداء خواهد شد.

#مسابقه کتابخوانی زندگی به سبک خورشید #پیامبر #شهادت امام حسن مجتبی (ع) #فارس #اعتقاد #کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور #شهادت امام رضا (ع) #قرآن #جامعه #مسابقه کتابخوانی مجازی #وبلاگ #کانون #کتاب زندگی به سبک خورشید #سامانه پیام کوتاه #خراسان رضوی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی زندگی به سبک خورشید»