مسابقه کتابخوانی کتاب امواج اراده‌ها


مسابقه کتابخوانی کتاب امواج اراده‌ها

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۰۱

تعداد بازدید: ۱۰۵۱

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

همزمان با چهلمین سال گرامیداشت حماسه سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر مسابقه کتابخوانی «امواج اراده ها» به همت اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان فردوس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، مسابقه کتاب خوانی در شهرستان فردوس برگزار می شود.

کتاب «امواج اراده ها» گلچینی از خاطرات مستندی است که توان و اراده ایرانیان به سمت خودکفایی و پیشرفت کشور را در موضوعات مختلف به تصویر می کشد و این کتاب که توسط «راضیه عزیزی» گردآوری شده، خاطراتی از پیشرفت و خودکفایی در زمینه «صنعت نظامی»، «صنعت هسته ای»، «علوم پزشکی»، «دیپلماسی و مدیریت» و «فناوری و صنعت» را در 280 صفحه روایت می کند.

«کتاب امواج اراده ها» توسط نشر راه یار منتشر شده و به خوبی نشان می دهد که رویدادهایی مثل غلبه بر «استاکس نت» یا «پهپاد آمریکایی» کاری اتفاقی و بدون برنامه ریزی نبوده است.

شرکت کنندگان جهت خرید کتاب با ۲۰% تخفیف می توانند به فروشگاه شهر کتاب مبین واقع در خیابان امام خمینی شهرستان فردوس مراجعه و یا از طریق لینک mobinbookcity.com/fa/product/285185 کتاب را به صورت اینترنتی خریداری نمایند.

#مسابقه کتابخوانی «امواج اراده‌ها» به همت اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان فردوس #مسابقه کتابخوانی کتاب امواج اراده‌ها #راضیه عزیزی #مسابقه کتابخوانی با موضوع صنعت نظامی #مسابقه کتابخوانی «امواج اراده‌ها» به همت اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان فردوس #
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی کتاب امواج اراده‌ها»