مسابقه کتابخوانی عطر عطش با محوریت کتاب اصول زندگی عاشورایی


مسابقه کتابخوانی عطر عطش با محوریت کتاب اصول زندگی عاشورایی

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۱۸

تعداد بازدید: ۶۳۰

ثبت کننده: فاطمه

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این مسابقه کتابخوانی با هدف تعمیق باورهای دینی شهروندان و نهادینه کردن آموزه های اسلامی به ویژه درس های اخلاقی قیام امام حسین علیه السلام در بین عموم، برگزار می شود.

مسابقه کتابخوانی «عطر عطش» با محوریت کتاب «اصول زندگی عاشورایی» نوشته محمد رحمتی شهررضا برگزار می شود. این کتاب شامل ۱۱۰ اصل کاربردی و عملی برای تحقق زندگی حسینی است. همچنین کتاب «عطر عطش» در ۳ فصل به موضوعاتی نظیر اصول اعتقادی در زندگی عاشورایی، اصول اخلاقی و تربیتی در زندگی عاشورایی و اصول مدیریت در زندگی عاشورایی می پردازد.

در ضمیمه کتاب به نکاتی در این موضوع از زبان رهبر انقلاب می پردازد و در آخر به ۴۰ نکته پیرامون اربعین حسینی اشاره می کند. این کتاب توسط انتشارات «جوانان موفق» به چاپ رسیده است.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه کتابخوانی باید به نشانی tlibrary.tehran.ir مراجعه کرده و فایل کتاب و سوالات مسابقه را دریافت کنند و پاسخ ها را در قالب یک عدد ۱۰ رقمی به سامانه ۲۰۰۰۱۸۳۷۷ پیامک کنند.

همچنین مهلت ارسال پاسخ نامه ۲۷ مرداد است.

#مسابقه کتابخوانی #شهروند #آموزه‌های اسلامی #قیام امام حسین علیه السلام #عموم #کتاب اصول زندگی عاشورایی #محمد رحمتی #عاشورا #اصول اخلاقی #رهبر انقلاب #اربعین #انتشارات جوانان موفق #مسابقه کتابخوانی آنلاین
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی عطر عطش با محوریت کتاب اصول زندگی عاشورایی»