مسابقه کتابخوانی ده درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر


مسابقه کتابخوانی ده درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۱۱

تعداد بازدید: ۴۲۳

ثبت کننده: فاطمه

مسابقه کتابخوانی از کتاب «ده درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر» نوشته محسن قرائتی در قالب پرسشنامه چهارگزینه ای به منظور ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک فریضه ملی، اجتماعی و دینی واجب در جامعه امروز همزمان با دهه امر به معروف و نهی از منکر به همت حسینیه کتاب و شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار می شود.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این مسابقه از تاریخ 12 لغایت 31 مردادماه سال 1401 به سامانه اکترونیکی مسابقات نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir مراجعه کنند.

قرعه کشی نتایج مسابقه کتابخوانی از کتاب «ده درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر» در هفته دولت سال جاری انجام می شود؛ همچنین جوایز این مسابقه شامل بسته های فرهنگی ارزنده است.

کتاب «ده درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر» در کتابخانه های عمومی خراسان رضوی موجود است. برای دریافت نشانی کتابخانه ها می توانید به صفحه اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی رضوی به نشانی www.khrpl.ir مراجعه کنید.

#مسابقه کتابخوانی #کتاب ده درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر #محسن قرائتی #امر به معروف #نهی از منکر #جامعه #حسینیه کتاب خراسان رضوی #اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی #سامانه اکترونیکی مسابقات نهاد کتابخانه های عمومی #هفته دولت #اداره کل کتابخانه‌های عمومی #مسابقه کتابخوانی آنلاین
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی ده درس پیرامون امر به معروف و نهی از منکر»