مسابقه کتابخوانی امام شناسی ویژه ماه محرم


مسابقه کتابخوانی امام شناسی ویژه ماه محرم

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۱۰

تعداد بازدید: ۵۷۳

ثبت کننده: فاطمه

«رضا اسکندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در تشریح ویژه برنامه های دهه اول ماه محرم، گفت: یکی از این ویژه برنامه ها، اجرای مسابقه کتابخوانی امام شناسی است که به صورت مجازی در حال برگزاری است.

رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) اسفندقه جیرفت افزود: در این راستا تعدادی سوال هر شب در فضای مجازی منتشر می شود و علاقمندان پاسخ های خود را در واتس آپ برای ما ارسال می کنند.

وی بیان کرد: در پایان دهه محرم پس از بررسی پاسخ ها به نفرات برتر جوایزی اهدا می شود.

اسکندری ابراز کرد: روزانه دعای زیارت عاشورا با مشارکت بچه مسجدی های عضو کانون قرائت شده و ثواب آن هدیه به ساحت مقدس امام حسین (ع) می شود.

رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) اسفندقه جیرفت ادامه داد: یکی دیگر از ویژه برنامه های محرم، مراسم عزای حسینی است که هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا اقامه می شود.

وی اظهار کرد: در کنار برپایی مجلس عزای سیدالشهدا (ع) هر شب ایستگاه صلواتی راه اندازی شده و در پایان نیز سفره نذری برپا می شود.

اسکندری اضافه کرد: از سایر ویژه برنامه های این دهه، برگزاری یادواره شهدا است که در روز هشتم ماه محرم یادواره شهدا برگزار می شود و همچنین مراسم عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اقامه می شود.

رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) اسفندقه جیرفت عنوان کرد: در نظر داریم با راه اندازی اردوی زیارتی مشهد مقدس زمینه زیارت مرقد مطهر امام رضا (ع) برای اعضای کانون فراهم کنیم.

وی در خاتمه با اشاره به فضاسازی مسجد و محله متناسب با ماه عزای امام حسین (ع)، یادآور شد: در آستانه ورود به ماه محرم نشست هم اندیشی و برنامه ریزی برای اجرای هر چه بهتر برنامه های ماه محرم با حضور هیئت امنای مسجد و دهیار روستا برگزار شد.

#کرمان #ماه محرم #مسابقه کتابخوانی امام شناسی #مجازی #کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) #امام علی (ع) #جیرفت #فضای مجازی #واتس آپ #زیارت عاشورا #کانون #سیدالشهدا (ع) #مسابقه کتابخوانی مجازی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

نظرات کاربران

داره خوب میشه
۰۰

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی امام شناسی ویژه ماه محرم»