مسابقه کتابخوانی خطابه غدیر در ورامین


مسابقه کتابخوانی خطابه غدیر در ورامین

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۲۳

تعداد بازدید: ۱۰۱۵

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، بمناسبت ایام دهه ولایت و امامت و فرارسیدن عید الله اکبر غدیر خم مسابقه کتابخوانی خطابه غدیر در شهرستان ورامین با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و شهرک صنعتی سالاریه ورامین برگزار می گردد.

غلامحسین هاشمیه مدیر عامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی سالاریه ورامین در این رابطه به خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، گفت: پیامبر گرامی اسلام صل الله علیه وآل وسلم با قرائت خطبه غدیر تکلیف آحاد جامعه اسلامی را مشخص کرد، از این رو باید واقعیت، فرهنگ و آموزه های غدیر، سینه به سینه و نسل به نسل منتقل شود تا همگان حقیقت ولایت مولی علی علیه السلام را بدانند.

وی افزود: در این رابطه مسابقه کتابخوانی خطابه غدیر برای چهارمین سال در شهرستان ورامین در ایام دهه ولایت و امامت برگزار می گردد و علاقمندان با شرکت در این مسابقه از مواهب ارزشمند و غنی آن بهره مند گردند.

هاشمیه در خصوص شرایط برگزاری این مسابقه نیز اظهار داشت: شرکت در این مسابقه برای عموم مردم آزاد است و زمان این مسابقه نیز از 11 تیرماه تا 27 تیر ماه می باشد و به برندگان در این مسابقه بنا بر قرعه کشی 5 جایزه 5میلیون ریالی و 30 جایز 1 میلیون ریالی اهدا خواهد شد و علاقمندان برای دریافت سوالات این مسابقه و و فرم آن می توانند در پیام رسان واتس آپ به شماره تلفن 9113875944 0 پیام دهند.

#شهرستان #استان تهران #یام دهه ولایت و امامت #عید الله اکبر غدیر خم #مسابقه کتابخوانی خطابه غدیر #ورامین #شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی #شهرک صنعتی سالاریه ورامین #شرکت خدماتی #پیامبر #خطبه غدیر #جامعه اسلامی #ولایت مولی #علی علیه السلام #پیام رسان واتس آپ #قرعه #مسابقه کتابخوانی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی خطابه غدیر در ورامین»