برگزاری اختتامیه مسابقه کتابخوانی «با این ستاره‌ها » ویژه دانش آموزان


برگزاری اختتامیه مسابقه کتابخوانی «با این ستاره‌ها » ویژه دانش آموزان

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۰۶

تعداد بازدید: ۱۲۲۱

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در آستانه مبعث رسول گرامی اسلام (ص)، آیین اختتامیه مسابقه بزرگ کتابخوانی«با این ستاره ها»، توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران، در فرهنگسرای ولاء شهرری برگزار شد.

مسعود شاکر سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران، اظهار داشت: با توجه به کثرت تعداد نفرات برگزیده در مسابقه بزرگ با این ستارها و طبق اعلام قبلی، در این آیین اسامی 30 نفر از برندگان جوایز به قید قرعه مشخص شد.

وی افزود:: اسامی 20 نفر از برندگان جایزه سفر به مشهد مقدس و اسامی 10 نفر از برندگان تبلت به همراه تصاویر بیشتری از آیین اختتامیه مسابقه بزرگ کتابخوانی با این ستاره ها در کانال تلگرامی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران به نشانی anjomane_eslami@ قرار داده شده است.

شاکر یادآور شد: قرعه کشی برای اهدای جوایز مسابقه کتابخوانی با حضور یکصد و پنجاه نفر از دانش آموزان برگزیده در این مسابقه به همراه خانواده های شان، همزمان با مبعث پیامبر گرامی اسلام و اولین سالگرد دیدار اخیر اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان با رهبر معظم انقلاب برگزار شد تا به برکت آن افزوده شود.

در این آیین، علاوه بر تعیین اسامی 30 نفر نخست، 10 نفر دیگر نیز به قید قرعه موفق به دریافت کتاب «من زنده ام» که توسط رهبر معظم انقلاب تقریظی بر آن نگاشته شده است، شدند و اولین شماره ویژه نامه دانش آموزی اتحادیه انجمن های اسلامی استان تهران با عنوان «خط شکن» در آن توزیع شد و روح الله مؤمن نسب، کارشناس و پژوهشگر فضای مجازی، فرصت ها و مضرات فضای مجازی را برای دانش آموزان و خانواده های آنها تشریح کرد.

منبع خبر

می پسندم (۴) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «برگزاری اختتامیه مسابقه کتابخوانی «با این ستاره‌ها » ویژه دانش آموزان»