مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب کهکشان نیستی


مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب کهکشان نیستی

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۰۷

تعداد بازدید: ۷۸۱

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقه کتابخوانی ویژه ماه مبارک رمضان با محوریت کتاب «کهکشان نیستی» توسط مرکز رسانه ای شیرازه و انتشارات فیض فرزان که از ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ فعالیت خود را آغاز کرده، تا ۲۱ خرداد تمدید شد.

«کهکشان نیستی» بر اساس حیات ۸۱ ساله آیت الله سیدعلی قاضی طباطبایی توسط محمد هادی اصفهانی در شهر نجف اشرف، نوشته شده است؛ نویسنده در این کتاب سعی کرده تا زندگی آیت الله سیدعلی قاضی را از بدو ورود به نجف و آشنایی ایشان با اساتیدشان، نحوه تربیت و سیر و سلوک خودشان و تربیت شاگردان را به طور مستند داستانی به تصویر بکشد.

این کتاب ۷۵ بخش دارد که هریک از آنها با آیه ای از قرآن آغاز می شود. اگرچه داستان ساخته ذهن نویسنده است، تلاش شده تا این مستندات و وقایع حقیقی زندگی آیت الله قاضی طباطبایی حفظ شود و تصویر درستی از زندگی، دستاوردها و ارزش های بزرگ و مهم خلق شده توسط وی به مخاطبان نشان داده شود. در انتهای کتاب، بخش هایی تحت عنوان سفارش ها، دستورات و منابع و مستندات آورده شده است. این بخش ها به خواننده کمک زیادی در شناخت ایشان خواهد کرد.

علاقه مندان برای تهیه کتاب و سؤالات مسابقه می توانند عدد ۶ را به ۵۰۰۰۵۴۶۰ ارسال کرده، یا به کتاب فروشی های سراسر کشور مراجعه کنند.

این پویش از ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ کار خود را آغاز کرده و تا ۲۱ خردا دماه تمدید شده و جوایز آن ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد است که با قرعه کشی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

#مسابقه کتابخوانی ویژه ماه مبارک رمضان #مسابقه کتابخوانی ا محوریت کتاب «کهکشان نیستی» #مرکز رسانه‌ای شیرازه و انتشارات فیض فرزان #مسابقه کتابخوانی آنلاین #مسابقه کتابخوانی کهکشان نیستی
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

نظرات کاربران

کتاب بسیارعالی وپرازمحتواوعرفانی
۰۰

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب کهکشان نیستی»