مسابقه کتابخوانی ژرفای غدیر


مسابقه کتابخوانی ژرفای غدیر

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۲۳

تعداد بازدید: ۵۸۹

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران به مناسبت دهه ولایت، مسابقه کتابخوانی مجازی «ژرفای غدیر» را از روز چهارشنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می کند.

به گزارش جهانی پرس از روابط عمومی پردیس بین المللی ارس؛ این مسابقه کتابخوانی به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و مراجعه به متون دینی و به مناسبت دهه ولایت برگزار می شود. گفتنی است: مسابقه مجازی «ژرفای غدیر» از محتوای کتاب «غدیر، از آدم تا خاتم» نوشته علی اصغر رضوانی طراحی شده است. تمامی دانشجویان برای شرکت در این مسابقه تا ۳۰ تیرماه فرصت دارند به پایگاه اینترنتی aras.ut.ac.ir مراجعه و کتاب را دانلود و به سوالات مطرح شده پاسخ دهند. سپس پاسخنامه را به نشانی aras.executive@ut.ac.ir ایمیل نمایند. لازم به ذکر است: این برنامه به همت پردیس بین المللی ارس و با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه تهران برگزارمی شود. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۹۹۰۲۶۴ (داخلی ۲) تماس حاصل نمایند.

#پردیس بین المللی ارس #دانشگاه تهران #دهه ولایت #مسابقه کتابخوانی مجازی #روابط عمومی پردیس بین المللی ارس #مسابقه کتابخوانی #فرهنگ مطالعه #دین #کتاب غدیر از آدم تا خاتم #علی‌اصغر رضوانی #دانشجو #پایگاه اینترنتی #دانشگاه تهران
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی ژرفای غدیر»