مسابقه کتابخوانی امید و همدلی با موضوع جهاد تبیین


مسابقه کتابخوانی امید و همدلی با موضوع جهاد تبیین

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۲۲

تعداد بازدید: ۱۰۳۲

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

همزمان با شروع سال ۱۴۰۱ مسابقه بزرگ کتابخوانی امید و همدلی از سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب خطاب به مردم ایران برگزار می شود، این مسابقه به همت کانون و موسسه فرهنگی هنری «شهید روحی» مشهد مقدس و با مشارکت معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود.

مدیر کانون شهید روحی مشهد گفت: منبع این مسابقه متن سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب خطاب به مردم ایران در روز اول فروردین ۱۴۰۱ می باشد و این مسابقه در راستای بخشی از «جهاد تبیین» صورت می گیرد. جهاد تبیین موضوعی است که ماه های اخیر در بیانات حضرت آیت الله خامنه ای بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده اند. ««جهاد تبیین» یک فریضه است. «جهاد تبیین» یک فریضه ی قطعی و یک فریضه ی فوری است و هر کسی که می تواند باید اقدام کند.

روحی گفت: نیاز است تببین سخنان رهبری معظم انقلاب و این مسایل برای عموم مردم در قالب مسابقات کتابخوانی ارایه شود، نمایه متنی سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب خطاب به مردم ایران به شرح ذیل می باشد. ویژگی های نوروز ایران؛ امید، منشأ همه حرکت ها و پیشرفت ها است.

وی ادامه داد: علت اینکه برای امسال نیز عنوان و شعار اقتصادی انتخاب شد؛ تنها راه رسیدن به رشد اقتصادی؛ نتایج اقتصاد دانش بنیان؛ تعداد شرکت های دانش بنیان باید دو برابر شود؛ مسئله کشاورزی و دامداری بسیار مهم است؛ لزوم حمایت مسئولان از شرکتهای دانش بنیان در گرو افزایش شرکت های دانش بنیان (اشتغال آفرینی)؛ گره زدن اقتصاد کشور به تحریم های آمریکا و بیان این حرف که تا تحریم است (پرهیز از وضع همین است).

مهلت شرکت در مسابقه تا 30 اردیبهشت می باشد.

#مسابقه کتابخوانی امید و همدلی #مسابقه کتابخوانی براساس متن سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب خطاب به مردم ایران در روز اول فروردین ۱۴۰۱ #مسابقه کتابخوانی با موضوع جهاد تبیین #
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

نظرات کاربران

خسته نباشید عالی بود
۰۰

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی امید و همدلی با موضوع جهاد تبیین»