مسابقه کتابخوانی کتاب ماه


مسابقه کتابخوانی کتاب ماه

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۱/۱۴

تعداد بازدید: ۷۸۹

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، عباس باباخانیان مدیر امور کتابخانه ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری مسابقه کتابخوانی «کتاب ماه» خبر داد و گفت: این برنامه با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، انتشارات انقلاب اسلامی، انتشارات اندیشه زرین، شبکه توزیع من و کتاب و همچنین کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری همزمان با سایر برنامه های سازمان به مناسبت دهه فجر برگزار می شود.

باباخانیان افزود: این مسابقه از کتاب های «خون دلی که لعل شد» نوشته محمدعلی آذرشب و «۴۰ سال با انقلاب» نوشته سید محمدحسن محمودی برگزار می شود.

علاقه مندان برای تهیه نسخه الکترونیکی کتاب «۴۰ سال با انقلاب» و کتاب صوتی «خون دلی که لعل شد» و همچنین سؤالات مسابقه می توانند به پورتال کتابخانه عمومی شهر تهران به نشانی tlibrary.tehran.ir مراجعه کنند. همچنین می توانند از طریق وبگاه رسمی manvaketab.ir (شبکه توزیع کتاب خوب در کشور) با کد تخفیف ketabmah و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب «خون دلی که لعل شد» را با تخفیف ویژه تهیه کنند.

برای شرکت در مسابقه می توانید پاسخ های مربوط به هر کتاب را از ۱۳ بهمن تا ۱۵ اسفندماه به صورت یک عدد ۱۰ رقمی (از چپ به راست) به شماره ۲۰۰۰۱۸۳۷۴۵ پیامک کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۹۶۶۵۳۴۶۲ تماس بگیرید. به ۴۵ نفر از برگزیدگان مسابقه به قید قرعه جایزه نقدی ۴ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

#ketabmah #مسابقه کتابخوانی کتاب ماه #کتاب صوتی خون دلی که لعل شد #نسخه الکترونیکی کتاب ۴۰ سال با انقلاب
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی کتاب ماه»