برگزاری مسابقه کتابخوانی یک رهبر به تمام معنا در مرند


برگزاری مسابقه کتابخوانی یک رهبر به تمام معنا در مرند

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۱

تعداد بازدید: ۵۰۰

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش یارکتاب به نقل از شبستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند، حضرت فاطمه زهرا را الگوی کاملی برای زنان و دختران جامعه عنوان کرد و گفت: مسابقه کتابخوانی با محوریت جزوه « یک رهبر به تمام معنا »، نگاهی به شخصیت، سبک زندگی و مجاهدت های حضرت فاطمه ( س ) برگزار می شود.

وی ادامه داد: در برگزاری این مسابقه حوزه های علمیه برادران و خواهران، ستاد برگزاری نماز جمعه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه های عموم ، شهرداری و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مرند همکاری دارند.

سلطان پور تاکید کرد: علاقه مندان می توانند برای دریافت جزوه به محل برگزاری نماز جمعه و یا حوزه های علمیه برادران و خواهران مرند مراجعه و یا از پیام رسان ایتا و تلگرام از طریق کانال های دفتر امام جمعه شهرستان مرند n_j_marand@ و یا قرارگاه فرهنگی دانش آموزی ketabkhane_qararga@ نسخه الکترونیکی آن را دریافت کنند.

وی زمان برگزاری این مسابقه را روز جمعه 24 دی ماه عنوان کرد و گفت: علاقه مندان ساعت 11 صبح با حضو در حسینیه امام خمینی (ره) مرند به صورت حضوری و همچنین با مراجعه به سایت نورالصادق https://noorossadeg.irبه صورت مجازی در این مسابقه شرکت کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند یادآور شد: جوایز نفر اول کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، نفر دوم کارت هدیه به مبلغ 5 میلیون ريال، نفر سوم، کارت هدیه به مبلغ 3 میلیون ريال و نفرات چهارم تا دهم، کارت هدیه به مبلغ یک میلیون ریال خواهد بود.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه عکس « لحظه به لحظه » با موضوعات مختلف از آثار نعیمه فرشچی و رباب ریش سفید در محل گالری مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان مرند خبر داد و گفت: در این نمایشگاه تعداد بیش از چهل قطعه عکس از این دو هنرمند در معرض دید عموم گذاشته شده است که علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه تا 23 دی ماه به محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند مراجعه کنند.

عبدی همچنین از برگزاری موفق و پراستقبال "عصری با شعر" به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه، سالگرد شهادت سردار سلیمانی و دهه بصیرت خبر داد و افزود: این برنامه با همکاری انجمن ادبی استاد شهریار، انجمن ادبی کوثر و بسیج هنرمندان شهرستان مرند برگزار شد که طی آن شاعران شهرستان اشعاری را در شرح رشادت ها و ایثار سردار شهید سلیمانی و تمامی مدافعان وطن و همچنین در خصوص توصیه های اخلاقی و صفات بارز بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهراء (ُس) قرائت کردند.

# حضرت فاطمه زهرا #مسابقات دهه فاطمیه #n_j_marand #ketabkhane_qararga #مسابقات کتابخوانی مرند
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «برگزاری مسابقه کتابخوانی یک رهبر به تمام معنا در مرند»