اسامی برندگان مسابقه شرح حکمت‌های نهج‌البلاغه اعلام شد


اسامی برندگان مسابقه شرح حکمت‌های نهج‌البلاغه اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۰۱

تعداد بازدید: ۸۷۳

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

مراسم قرعه کشی مسابقه کتابخوانی «شرح حکمت های نهج البلاغه» در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی برگزار و اسامی برندگان آن اعلام شد.

به گزارش ایکنا، سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور مسابقه پیامکی کتابخوانی رویداد فرهنگی هنری چهار فصل قرآنی را در دهه امامت و ولایت برگزار کرد.

منبع این مسابقه، کتاب «شرح حکمت های نهج البلاغه» نوشته سیدکاظم ارفع بود که در مجموع ۱۲۵۰۱ پیامک به دبیرخانه این رویداد ارسال شد.

در رویداد فرهنگی ـ هنری چهار فصل قرآنی، با توجه به رویداد های مهم هر فصل از سال، به موضوع خاصی اختصاص یافته است و تمام برنامه های اجرایی در این رویداد حول آن موضوع خواهد بود و مخاطبان آن نیز تمامی دانشجویان علاقه مند به موضوع هستند. بر همین اساس، تمامی علاقه مندان به رویداد های فرهنگی و هنری می توانند ضمن عضویت در شبکه فعالان قرآنی دانشجویی از طریق پایگاه اینترنتی www.isqa.ir در این طرح شرکت کنند.

در این طرح، بخش های مختلفی از جمله فراخوان آثار هنری، برگزاری نشست های مختلف قرآنی، مسابقه کتابخوانی، جلسات تدبر در قرآن و آموزش های مختلف در حوزه مهارت های فردی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است تا ضمن آشنایی با موضوع فصل و ارتباط آن با قرآن، مجموعه ای از مهارت های فردی را نیز در کنار این مفاهیم آموزش ببینند.

اسامی ۱۲ نفر برنده این مسابقه

۱ - حسنی پوررحیمی - تهران

۲ - احترام آزادی - کرمانشاه

۳ - آرزو خزائی - البرز

۴ - فاطمه علیزاد - گیلان

۵ - شعله الهی - کردستان

۶ - ویدا تقوی - تهران

۷ - لیلا بهرامی - زنجان

۸ - راضیه یزدان پناه - کرمان

۹ - سیدمجید کاظمی - اصفهان

۱۰ - احسان رستمی - تهران

۱۱ - عبدالرضا شمسایی - یزد

۱۲ - محمدرضا میربیگی - البرز

#مسابقه شرح حکمت‌های نهج‌البلاغه #سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور #جهاددانشگاهی #مسابقه پیامکی کتابخوانی #فرهنگی #هنری #دهه امامت و ولایت #سیدکاظم ارفع #دبیرخانه #دانشجویان #آثار هنری #مسابقه کتابخوانی #حوزه #قرآن #آموزش #اسامی برندگان مسابقه کتابخوانی
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «اسامی برندگان مسابقه شرح حکمت‌های نهج‌البلاغه اعلام شد»