مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی «ساده مثل روح الله»


مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی «ساده مثل روح الله»

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۱۱

تعداد بازدید: ۷۸۱

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

مسابقه بزرگ کتاب خوانی «ساده مثل روح الله» با برش هایی از ساده زیستی، قناعت، مصرف گریزی و زندگی مقاومتی حضرت امام خمینی (ره) آغاز می شود و تا ۱۵ تیر ۱۴۰۱ ادامه می یابد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی اکبر روحی گل خطمی، مدیرعامل کانون و مؤسسه فرهنگی شهید روحی، گفت: مسابقه بزرگ کتاب خوانی با عنوان «ساده مثل روح الله» با برش هایی از ساده زیستی، قناعت، مصرف گریزی و زندگی مقاومتی حضرت امام خمینی(ره)، در مشهد برگزار می شود.

دبیر برگزاری مسابقه بزرگ کتاب خوانی ساده مثل روح الله گفت: این مسابقه در جهت هم افزایی دستگاه های فرهنگی استان و کشور برای توسعه کتاب خوانی و سیره حضرت امام روح الله با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد و تعدادی از دستگاه های فرهنگی کشور با اهدای جوایز ارزنده از قبیل ۱۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی و هدایای نفیس فرهنگی برگزار می شود.

روحی گل خطمی منبع مسابقه را کتاب «ساده مثل روح الله» با برش هایی از ساده زیستی، قناعت، مصرف گریزی و زندگی مقاومتی حضرت امام خمینی(ره) عنوان کرد و افزود: کتاب ساده مثل روح الله را حجت الاسلام والمسلمین سبزیان نوشته است و انتشارات بهار اندیشه و مؤسسه شهید روحی آن را تدوین و تهیه کرده اند.

وی گفت: سبک زندگی بزرگان و رهبران سیاسی جهان و مصلحان تاریخی همیشه خواندنی و شیرین است. اما در بین همه آن ها، زندگی امام خمینی متمایز و خیلی متفاوت است. او رهبری فرازمانی و فرازمینی است. رمز محبوبیت امام روح الله، ساده زیستی اش بود. سادگی در کلام، سادگی در پوشش و لباس، سادگی در رفتار و سادگی در سبک زندگی اش. اینکه تشریفات گریز بود. از اول تا آخر عمرش هم تغییری نکرد و همانی که بود تا آخر ماند.

روحی گل خطمی گفت: این ساده زیستی از نقاط برجسته سبک زندگی و مکتب روح الله است و جامعه امروز ما به شدت نیازمند بازخوانی و ترویج سیره عملی امام خمینی در تمامی زمینه ها خصوصا ساده زیستی، تجمل و تشریفات گریزی و زندگی مقاومتی اوست. امروز می شود از مدل زندگی او برای ساخت یک زندگی مؤمنانه به خوبی استفاده کرد.

عضو انجمن کتابخانه های عمومی مشهد مقدس گفت: علاقه مندان می توانند این کتاب را با تخفیف ۳۰ درصد (۲۵۰۰۰ تومان) و با ارسال عدد ۲ به سامانه ۳۰۰۰۲۱۳۸ تهیه کنند. وی تصریح کرد: علاقه مندان می توانند پس از ثبت نام با استفاده از کدملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور به سامانه مرکز مجازی مسابقات کتاب خوانی www.m-ketab.ir وارد شوند و در صفحه ابتدایی پروفایل خود، اطلاعات مسابقه را مشاهده و در آن شرکت کنند.

این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت مرکز مجازی مسابقات کتاب خوانی به آدرس www.m-ketab.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۹۱۵۰۷۵۱۸۴۸ در ساعات ۱۸ تا ۲۰ تماس بگیرند.

لازم به ذکر است آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتاب خوانی «ساده مثل روح الله» ۱۵ تیر ۱۴۰۱ است.

#مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی «ساده مثل روح الله» با برش‌هایی از ساده‌زیستی #مصرف‌گریزی و زندگی مقاومتی حضرت امام خمینی‌(ره) #مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی «ساده مثل روح الله» #مسابقات کتابخوانی کانون و مؤسسه فرهنگی شهید روحی #مسابقات کتابخوانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی #مسابقات کتابخوانی سازمان فرهنگی‌اجتماعی شهرداری مشهد
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی «ساده مثل روح الله»»