جزئیات مسابقه مجازی سردار مهر


جزئیات مسابقه مجازی سردار مهر

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۱

تعداد بازدید: ۸۶۱

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش یارکتاب، به نقل از خبرگزاری شبستان از قم به نقل از آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، این مسابقه به همت امور فرهنگی خواهران حرم مطهر بانوی کرامت، برای گروه سنی کودک، نوجوان و جوان در کانال های مجازی «آستان مهر»، «شده ام ۹ ساله» و «معصومانه» ترتیب یافته است.

مخاطبان برای شرکت در این مسابقه باید مطالب و پست های «سردارمهر» را در کانال های مجازی مذکور مطالعه و از طریق این لینک (https://astanehmehr.amfm.ir/sardaremehr) در مسابقه شرکت کنند.

این مسابقه بر اساس وصیت نامه شهید سردار سلیمانی برای گروه سنی کودک، نوجوان و جوان طراحی شده است و کارشناسان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با تولید پوستر و عکس نوشته بر اساس محتوای وصیت نامه سردار سلیمانی اقدام به انتشار شاخصه های شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی بر اساس محتوای وصیت نامه این شهید والا مقام کرده اند.

ترویج آرمان های انقلاب بر اساس سیره شهید سلیمانی در میان نسل جوان و نوجوان، انتشار ابعاد سیره اهل بیت(ع) بر اساس شاخصه های شخصیتی سردار سلیمانی و ترویج ولایت مداری و ولایت پذیری در میان نسل جوان بر اساس سیره سردار سلیمانی و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان از دیگر هدف های برگزاری این مسابقه در میان قشر کودک، نوجوان و جوان است.

به گروه های سنی شرکت کننده در این مسابقه از سوی آستان مقدس فاطمی جوایز متبرکی اهدا خواهد شد.

مهلت شرکت در این مسابقه، سوم بهمن ماه سال جاری است و نتایج مسابقه مذکور در ۱۲ بهمن ماه امسال همزمان با ایام الله دهه فجر اعلام خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به نشانی اینترنتی https://amfm.ir مراجعه کنند و یا در قم با شماره تلفن ۳۷۱۷۵۱ با پیش شماره ۰۲۵ تماس بگیرند

#مسابقه مجازی #astanehmehr #amfm #مسابقات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه
می پسندم (۰) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «جزئیات مسابقه مجازی سردار مهر»