اسامی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «ستارگان پرفروغ» اعلام شد


اسامی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «ستارگان پرفروغ» اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۰۴

تعداد بازدید: ۱۱۷۸

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، مسابقه کتابخوانی «ستارگان پرفروغ» برگرفته از "داستان بهنام" اثر "داود امیریان" به مناسبت سالروز حماسه ماندگار آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی با هدف گرامیداشت یاد شهدا و آشنایی هر چه بیشتر عموم شهروندان با حماسه سوم خرداد، از 3 تا 20 خردادماه برگزار شد.

در جریان برگزاری این مسابقه، خلاصه کتاب «داستان بهنام» به همراه سوالات در قالب فایل «پی دی اف» برای بهره مندی عموم شهروندان علاقمند به شرکت در مسابقه در کانال تلگرام فرهنگسرای فردوس قرار گرفت.

تا پایان مهلت شرکت در مسابقه، بیش از پانصد نفر که علاوه بر تهران از شهرستان های دیگر نیز در این مسابقه شرکت کردند، از طریق تلگرام پاسخنامه خود را برای کتابخانه علامه جعفری (ره) ارسال و پس از بررسی پاسخ های رسیده، به قید قرعه 8 نفر که به همه سوالات پاسخ صحیح داده بودند، انتخاب و معرفی شدند.

محسن یزدانی، عباس مختاری اسفیدواجانی، فاطمه قندریز، مصطفی رضایی، میلاد نصرتی، علی برازجانی، نرگس سپهری نسب و حسن رفیعی نفرات برگزیده این مسابقه هستند که جهت دریافت هدیه خود می توانند از روز یکشنبه 28 خرداد لغایت سه شنبه 30 خرداد با کتابخانه علامه جعفری(ره) به شماره 44091043 تماس بگیرند.

منبع

می پسندم (۵) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «اسامی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «ستارگان پرفروغ» اعلام شد»