مسابقه کتابخوانی هفت شهر عشق با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهرستان طارم برگزار شد


مسابقه کتابخوانی هفت شهر عشق با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهرستان طارم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۰۱

تعداد بازدید: ۵۵۴

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان؛ مسابقه هفت شهر عشق با محوریت عاشورایی در محل موسسه فرهنگی قرآنی نورالهادی اسوه برگزار که با استقبال خوب بانوان و دختران مواجه شد.

منوچهرشعبانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم؛ اهداف از برگزاری این مسابقه را نشر معارف اهل بیت(ع) خاصه در ایام محرم و بالا بردن سرانه مطالعه که از دغدغه های مقام معظم رهبری است، اعلام کرد.

وی گفت در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و با هدف ارتقای سطح آگاهی جامعه نسبت به قیام سرخ حسینی و نگاهی نو به حماسه عاشورا، اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب«هفت شهر عشق» نوشته مهدی خدامیان آرانی نموده ایم.

ایشان با تقدیر و تشکر از موسسات قرآنی که در برگزاری این مسابقه فرهنگی مذهبی مشارکت دارند، گفت: این مسابقه با همکاری موسسه فرهنگی قرآنی بعثت آب بر و موسسه نورالهادی اسوه چورزق برگزار شد.

شعبانی در خصوص محتوای این کتاب، گفت: نویسنده کتاب از ۱۲۵ عنوان کتاب تاریخی و عربی برای نگارش محتوا بهره برده است و نوشته است«در این کتاب همراه با کاروان امام حسین(ع) از مدینه به سوی مکه حرکت می کنیم و بعد از آن با حوادث مسیر مکه تا کربلا و حماسه عاشورا از نزدیک آشنا می شویم و با داستان قهرمانی حضرت زینب(س) در سفر کوفه و شام کتاب را به پایان می رسانیم.

#روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی #استان زنجان #مسابقه کتابخوانی هفت شهر عشق #موسسه فرهنگی قرآنی نورالهادی #عاشورا #اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم #اهل بیت(ع) #محرم #تاسوعا #عاشورا #مقام معظم رهبری #جامعه #مهدی خدامیان #موسسات قرآنی #موسسه فرهنگی قرآنی بعثت #مکه #کربلا #کوفه #حضرت زینب (س)
می پسندم (۱) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه کتابخوانی هفت شهر عشق با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهرستان طارم برگزار شد»