برگزاری مسابقه کتابخوانی «آثار اعتقاد به امام زمان(عج)» در اراک


برگزاری مسابقه کتابخوانی «آثار اعتقاد به امام زمان(عج)» در اراک

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۱۴

تعداد بازدید: ۱۲۴۵

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

حمید کربلایی حسنی، مدیرعامل سازمان فرهنگی-ورزشی شهرداری اراک، در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از مرکزی، گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی با محور مذهبی و حقوق شهروندی از جمله برنامه های مدون سازمان فرهنگی – ورزشی اراک از سال ۹۴ تاکنون است.

وی تصریح کرد: کتاب «آثار اعتقاد به امام زمان(عج)» تألیف هادی قندهاری محور مسابقه کتابخوانی اردیبهشت است، شهروندان اراکی تا پایان این ماه فرصت دارند فایل pdf این کتاب را به همراه پرسشنامه از سایتwww.arakmcso.ir دانلود و پاسخ صحیح را به صورت عدد ۴ رقمی از چپ به راست به سامانه ۳۰۰۰۱۲۹۳ ارسال کنند.

کربلایی حسنی اظهار کرد: شرکت کنندگان از ذکر هر گونه توضیح اضافه شامل نام و آدرس و ... در متن پیام خودداری کنند در پایان نیز به ۲۰ نفر از شهروندان اراکی که به تمام سؤالات پاسخ صحیح داده باشند به قید قرعه از سوی سازمان فرهنگی ـ ورزشی هدایایی اعطا می شود.

وی تصریح کرد: سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری اراک در سال گذشته، ۱۲ مسابقه کتابخوانی با موضوعات خانوادگی، مذهبی و حقوق شهروندی ویژه شهروندان اراکی برگزار کرد که آمار مشارکت ۳۰ هزار نفری نشان از استقبال شهروندان دارد.

منبع

می پسندم (۳) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «برگزاری مسابقه کتابخوانی «آثار اعتقاد به امام زمان(عج)» در اراک »