مسابقه بزرگ کتابخوانی سبک زندگی علوی در شهرستان نطنز


مسابقه بزرگ کتابخوانی سبک زندگی علوی در شهرستان نطنز

تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۹/۱۲

تعداد بازدید: ۱۰۶۰

ثبت کننده: ترنم یار مهربان خاوران

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز، علی مشربی رئیس این اداره گفت: در راستای گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و نیز ترویج فرهنگ علوی وآشنایی عموم مردم با سبک و سیره زندگانی اولین امام شیعیان حضرت علی(ع) ، مسابقه بزرگ کتابخوانی (( سبک زندگی علوی)) در سطح شهرستان نطنز برگزار می گردد.

وی افزود: این مسابقه از کتاب (( سبک زندگی علوی)) به صورت سوالات تستی طراحی و برگزار می گردد که علاقمندان برای تهیه کتاب این مسابقه که با 40 درصد تخفیف به مبلغ 3000 تومان ارائه می گردد باید به دبیرخانه این مسابقه واقع در مسجد امام مهدی(عج) مسکن مهر و یا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز مراجعه و کتاب را تحویل بگیرند.

مشربی اظهار کرد: مسابقه بزرگ (( سبک زندگی علوی)) در تاریخ 15/10/ 96 راس ساعت 10 صبح در محل حسینیه مکتب القرآن محله حاجیها نطنز با حضور خواهران و برادران شرکت کننده برگزار می گردد که به نفرات برتر این مسابقه جوایز ارزنده ای به رسم یادبود اهدا می گردد.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نطنز تصریح کرد: شرکت در این مسابقه برای عموم علاقمندان آزاد بوده و جهت ثبت نام بایستی حداکثر تا تاریخ 10/10/96 به کانون فرهنگی و هنری شهدای مدافع حرم مسجد امام مهدی(عج) مسکن مهر و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نطنز مراجعه و جهت ثبت نانم اقدام نمایند.

#مسابقه بزرگ کتابخوانی سبک زندگی علوی در شهرستان نطنز
می پسندم (۲) نمی پسندم (۰)

ارسال نظر برای «مسابقه بزرگ کتابخوانی سبک زندگی علوی در شهرستان نطنز»